سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
خیریه اسلامی در ویرجینیا، همایش سالانه «سلامت» برای نیازمندان برگزار کرد

حوزه/ در پنجمین همایش سالانه سلامت که توسط جامعه اسلامی شهر چنتیلی در ایالت ویرجینیا برگزار شد، خدمات درمانی و بهداشتی رایگانی به نیازمندان و بیماران با درآمدهای پایین ارائه شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» یک سازمان خیریه اسلامی در ایالت ویریجینای آمریکا روز گذشته همایش سالانه «سلامت» برگزار کرد. این سازمان با نام «شبکه بهداشت و درمان شفیقان آدم» یک سازمان خیریه متعلق به مسلمانان در این ایالت، همایش سالانه بهداشت رایگان را در درمانگاه متعلق به این سازمان در شهر چنتیلی برگزار نمود که بیماران و داوطلبان از ادیان و اعتقادات مذهبی مختلف در آن حضور داشتند.

به گفته محمد نبیل حسن، مدیر درمانگاه در همایش امسال، خدمات بیشتری برای کمک به بازدیدکنندگان و بیماران فاقد بیمه و نیازمند ارائه شد.

حسن در این باره گفت: همایش امسال پنجمین نشست سالانه انجمن بود. امسال خدمات رایگان درمانگاه شامل پانل های چربی، آزمایش هپاتیت، آزمایش قند خون، چک کردن فشار خون، ماموگرافی، تست بینایی و شنوایی، نسخه های عینک برای بزرگسالان و کودکان و همچنین واکسن های آنفولانزا می شد.

وی افزود: ما همچنین با فروشندگان متعدد در ارتباط هستیم که اطلاعات لازم درباره منابع مورد نیاز در جامعه را در اختیار ما قرار می دهند.

به گفته حسن، نشست سالانه سلامت تنها رویدادی نیست که جامعه اسلامی در آن مشارکت داشته و درمانگاه رایگان اسلامی همچنین در نشست های متعددی در طول سال در همکاری با کلیساهای مختلف، کتابخانه ها، جشنواره ها و دیگر نهادها و سازمان ها شرکت دارد.

مدیر این درمانگاه ابراز امیدواری کرد مسلمانان بتوانند از طریق نشست های مشابه، با جامعه ارتباط برقرارکرده و با ارائه خدمات درمانی به مردم، پل ارتباطی با آنان بسازند.

 

گفتنی است این درمانگاه نخستین بار در سال 2013 به منظور رسیدگی به بیماران با درآمدهای پایین و ارائه خدمات درمانی رایگان به آن ها آغاز به کار کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha