سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
عملیات تروریستی در اهواز

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای در محکومت عملیات صبح امروز تروریست های کوردل به مردم حاضر در رژه نیروهای مسلح  در اهواز آورده است: حمله تروریستی به مردم بی دفاع اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح، نشان از زبونی دشمنان اسلام دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز عده ای از تروریست های فریب خورده دشمنان و برخی از کشورهای مرتجع منطقه اقدام به تیراندازی به سمت مردم و یگان های رژه نمودند که در این حادثه تعدادی از هم وطنانمان و فرزندان این نظام مقدس به شهادت رسیدند که حوزه علمیه استان کردستان در محکومیت این اقدام غیرانسانی تروریست ها بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

دشمنان وحدت و اقتدار جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایران، امروز در بدترین وضعیت و اسفبارترین دوران تاریخی خود به سر می برند.

تجهیز و تشکیل گروههای تروریستی توسط کشورهای مستکبر به مانند رژیم جعلی اسرائیل، آمریکا و برخی از کشورهای مرتجع منطقه برای کشتار مردم به دفاع، گناهی نابخشودنی در افکار عمومی جهان است.

تسلیح و تطمیع فریب خوردگان اقوال دشمنان خدا و دشمنان انسانیت که از ارتکاب هر جنایتی رویگردان نیستند، انزجار جهانیان را به دنبال خواهد داشت.

چند صباحی از فروکش کردن غده سرطانی به نام داعش در جهان اسلام توسط فرزندان دلیر ایران زمین و مدافعان حرم نمی گذرد که دستان آلوده به خون مسلمانان به دنبال راهکاری دیگر برای برون رفت از شکست مذبوحانه خود در این منجلاب بودند.

صبح امروز نیز نشانه های چهره عبوس جلادان بشریت را در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز و به خاک و خون کشیده شدن تعدادی از فرزندان این مرز وبوم را به عینه دیدیم.

بی شک این حمله کور تروریست های فریب خورده نشانه هایی از اضمحلال تفکرات صهیونیستی ـ تکفیری در جهان اسلام داشت.

قتل و کشتار مردم به هر عنوان و بهانه ای، در اذهان جهان هرگز نخواهد گنجید.

امروز بار دیگر دستان ناپاک جریان های منحط تکفیری ـ صهیونیستی که ساخته دشمنان وحدت مسلمین هستند، به خون دهها نفر بی گناه آغشته شد، خون هایی که بی شک بی جواب نخواهد ماند و فرزندان برومند این نظام مقدس به زودی جواب کوبنده ای را به عاملان این فتنه و جنایت بشری خواهند داد.

در پایان این بیانیه آمده است: حوزه علمیه استان کردستان همدردی خود را با خانواده های شهدا و مصدومان حادثه تروریستی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را اعلام می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha