جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار احمدی فرمانده سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه قم در مراسم رژه نیروهای مسلح تصریح کرد: به یاری خدای متعال و به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب ، جنگ اخیر اقتصادی را نیز همچون جنگ تحمیلی ۸ ساله با سرافرازی پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،‌سردار غلامرضا احمدی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: آن چه مهم است این که مسئولان ما در بحث خنثی سازی توطئه های شوم دشمن در عرصه اقتصاد به توانمندی های داخلی باور داشته باشند که در این خصوص متاسفانه برخی از مسئولان گویا اعتمادی به این مساله ندارند.

وی افزود: ما باید همچون سال های درخشان دفاع مقدس که به توانمندی های داخل تکیه کردیم به قدرت درون خود بعد از اتکال به پروردگار عالم ایمان داشته باشیم تا بتوانیم این جنگ اقتصادی را نیز به خوبی و با عزتمندی پشت سربگذاریم که قطعاً همین طور هم خواهد شد.

وی با اشاره به پیوند عمیق و مستحکم دفاع مقدس ما با فرهنگ و مکتب ناب عاشورا گفت: هشت سال دفاع مقدس با وجود همه سختی ها و فشارها و مظلومیت ها ، یک مقطع درخشان و ماندگار در تاریخ این مرز و بوم است که ریشه در باورهای دینی و عاشورایی مردم و جوانان ما دارد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم همچنین با بیان این که شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی برای اطاعت از فرمان حضرت امام(ره) همه چیز خودشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند ، ابراز داشت: اخلاص و کار برای رضای خدا، وحدت همگانی و تبعیت از ولایت فقیه رمز توفیق ما در دوران دفاع مقدس و همه دوران های پرفراز و نشیب چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و باید بر این مولفه ها همواره تاکید کرد.

وی با بیان این که شعار هفته دفاع مقدس امسال" ما توانستیم" است، گفت: متاسفانه عده ای می‌خواهند چنین القا کنند که کشور به بن بست رسیده که این گونه نیست و ملت رشید ایران تحت هدایت های مقام معظم رهبری بار دیگر نشان می دهد که در برابر عزم و اراده پولادین او، راه بن بستی وجود ندارد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروزه مرزهای ما برای درگیری با آمریکا و جبهه استکبار به 2 هزار کیلومتری خرمشهر رسیده است، افزود: امروز پیام انقلاب اسلامی منطقه ای و جهانی شده ، کما این که پیروزی مردم لبنان، عراق، سوریه و انشالله یمن به دلیل موتور محرکه الهام گرفته از اندیشه های امام خمینی(ره) و حرکت شهیدان است.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha