جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، بر لزوم نابودی کامل عاملان حادثه تروریستی اهواز تأکید کرد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خود محفوظ می‌دانند، تا با انتقام سخت از عاملان حادثه تروریستی اهواز، دل مردمی که ساعاتی قبل شاهد ریخته شدن خون عزیزان این میهن به زمین بودند را شاد و آرام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، اظهارداشت: این حرکت مذبوحانه دشمن برای شکستن هیمنه و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه بوده و آن‌ها به خیال خام خودشان می‌توانند حمایت مردم از جمهوری اسلامی مخدوش کنند.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی به اتمام رسیده و تعدادی از نیروهای تکفیری به درک واصل‌ شده‌اند، گفت: امروز ما شاهد اقتدار نیروهای مسلح در سراسر کشور هستیم و رژه باشکوهی که امروز در استان‌هایی مختلف کشور شاهدش بودیم، گواهی بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که دشمن از آن واهمه داشته و حقد و کینه خود را بدین شکل بر روی ملت خالی کرد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر اینکه حرکت‌های تروریستی نمی‌تواند مانع عظمت و گسترش انقلاب اسلامی به جهان شود، بیان داشت: رژه با عظمت و با شکوهی که امروز در استان‌های مختلف کشور به نمایش گذاشته شد آن‌قدر عظمت و شعور دارد که با این حرکت‌های ددمنشانه آسیبی نمی‌بیند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عمل به این حرکت دشمن، پاسخ خواهند داد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خودشان محفوظ می‌دانند، تا ضمن جبران سخت اقدام تروریستی رژه ۳۱ شهریورماه اهواز، دل مردمی که ساعاتی قبل شاهد ریخته شدن خون عزیزان این میهن به زمین بودند را شاد و آرام کنند.

وی در پایان خواستار دستگیری و نابودی کامل عاملان اصلی این جنابت شد و اظهارداشت: حوزه علمیه خوزستان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژه ۳۱ شهریور اهواز، خواستار دستگیری و نابودی کامل عاملان اصلی این جنایت است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha