جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در بوشهر، دفاع مقدس را تجلی راه امام حسین(ع) و صحنه های عاشورا دانست و گفت: این روزها یادآور رشادت های شهدا و ایستادگی ایران اسلامی به تاسی از نهضت کربلا بر اساس مبانی پیشرفت و استکبار ستیزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، امروز و در اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح در بزرگراه امام علی(ع) شهر بوشهر با برگزاری مراسم رژه اقتدار و توانمندی خود را به صحنه نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) دفاع مقدس را تجلی راه امام حسین(ع) و صحنه های عاشورا دانست و گفت: این روزها یادآور رشادت های شهدا و ایستادگی ایران اسلامی به تاسی از نهضت کربلا بر اساس مبانی پیشرفت و استکبار ستیزی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یکی از مولفه های اقتدار نظام را نیروهای مسلح عنوان کرد و اظهار داشت: در سال های گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح ما در عرصه نرم افزار، تجهیزات و سخت افزار و نیز منابع انسانی رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری در ادامه بخش قابل توجهی از اقتدار نظام اسلامی را مدیون نیروهای مسلح دانست و تاکید کرد: این اقتدار نیروهای مسلح همچون سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی و با همراهی مردم و با فرماندهی مقام معظم رهبری حاصل شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: اگر جهان استکبار بخواهند این اقتدار را بشکنند، نیروهای مسلح جمهوری اسلام ایران که دست آموز امام حسین(ع) هستند در مقابل همه توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

گفتنی است در این مراسم نیروهای مسلح مستقر در مراسم همراه با تجهیزات نظامی و دفاعی در مقابل فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر رژه رفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha