پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رژه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ملت ایران با تفکر توحیدی در برابر دشمنان اسلام به صحنه آمد و قد علم کرد و با وحدت و یکپارچگی تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد و پرچم پرافتخار اسلام ناب را برفراز سرزمین مقدس ایران به اهتزار در آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله نمازی، پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان جهاد کاشان، با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ، همزمانی سالروز دفاع مقدس با ایام سوگواری سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را حامل پیام خاصی دانست و گفت: انقلاب اسلابی ایران از تفکر توحیدی عاشورا نشأت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: ملت ایران با تفکر توحیدی در برابر دشمنان  اسلام به صحنه آمد و قد علم کرد و با وحدت و یکپارچگی تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد و پرچم پرافتخار اسلام ناب را برفراز سرزمین مقدس ایران به اهتزار در آورد

عضو خبرگان رهبری با بیان این که مکتب عاشورا منشا اقتدار و عزت ملت ایران است، گفت: همانطورکه خداوند و پیامبرش عزیز است، امت اسلامی هم باید عزیز و سربلند باشند تا بتواند در برابر استکبارجهانی با قدرت مقاومت کند.

وی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری از فرهنگ عاشورایی و توحیدی اسلام الهام گرفتند، گفت :دشمنان اسلام بدانند همانطورکه طی 40 سال گذشته مسئولین و ملت ایران تمام قد در برابر تمام توطئه های آنان مقاومت کردند، از این به بعد نیز از انقلاب، نظام و اسلام عزیز جانانه دفاع خواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آرزوی موفقیت برای نیروهای مسلح ایران، خانواده های معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، گفت : امیدواریم خداوند تمام توطئه های استکبارجهانی، صهیونیست ها، آل سعود و  ... را به دست توانای ملت ایران و نیروها مقتدر مسلح کشورمان خنثی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha