سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
۱

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه استان ایلام با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، برنامه های حوزه استان در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت، اظهارداشت: ايثار و شهادت، به عنوان يك فرهنگ متعالي در زمره ي عالي ترين مفاهيم الهي و نتيجه والاترين ارزش هايي است كه يك انسان متعهد مي تواند به آن مقام دست يابد .

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه ایلام افزود: در همین راستا سالانه برنامه های متعددی در حوزه ایلام برگزارمی گردد و امسال نیز برنامه هایی طراحی شده که با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج شهدای محراب استان و صاحب الزمان (عج) اجراء خواهد شد.

حجت الاسلام گلی ادامه داد: همایش بزرگ روحانیون و طلاب بسیجی، سرکشی از خانواده های روحانیون شهید و آزاده، برگزاری اردوی یک روزه اساتید و طلاب، غبار روبی مزار شهداء، جلسه انس باقرآن با حضور قاریان برجسته استان، کوهنوردی طلاب و روحانیون بسیجی، میدان تیر، برگزاری مسابقات تیر اندازی، تنیس روی میز و فوتبال دستی، همایش طلاب بسیجی پایگاه ها، حضور دسته جمعی طلاب بسیجی در نماز جمعه و ... ازجمله برنامه های پیش بینی شده در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ست.

وی در خصوص اهداف برگزاری این برنامه ها، گفت: گرامیداشت ايام خاصي همچون هفته ي دفاع مقدس، ياد آوري رشادت ها و ايثارگري هايي است كه در آن دوران معادلات جهاني را نسبت به انقلاب و جنگ تحميلي ايران بر هم زند و منجر به تسليم شدن دشمنان تا دندان مسلح و تئوري پردازان نظامي در برابر ايثار رزمندگان و مردم سلحشور ايران كه تجلي گر حاكميت ايمان و اعتقاد به خدا و رهبري بودند، گردد.

حجت الاسلام گلی، خاطر نشان ساخت: هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار خوب برای پیوند نسل جوان با آرمان های امام، انقلاب و شهداء می باشد و در این هفته وظیفه همه این است تا جایی که می توانند نسبت آشنا کردن نسل جوان با آرمان های بزرگ انقلاب تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha