سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
برگزاری ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جامعه الزهرا

حوزه/ همزمان با آغاز سال تحصیلی، نخستین درس اخلاق طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همراه با ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی، ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و با اشاره به تلاقی این ایام با آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جديد، عنوان کرد: این تقارن بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های دوران هشت‌سال دفاع مقدس و واقعه عاشورا است که در راستای هم هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان و ایثارگران، همزمان با درس اخلاق، ویژه برنامه ای با حضور سردار محمد احمدیان فرمانده هشت سال دفاع مقدس و روایتگر خاطرات شهدا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی افزود: این مراسم روز یکشنبه اول مهرماه ساعت ۱۰ تا ۱۱ از سوی اداره کل امور فرهنگی و با حضور طلاب مدارس و مراکز جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این مراسم را پاسداری از شعائر انقلاب اسلامی، زنده نگهداشتن  یاد و خاطره امام(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، شناساندن اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز خواهد شد و پس از آن، طلاب از سخنان جناب سردار احمدیان  بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی تصریح کرد: زنده نگهداشتن  یاد و خاطره امام(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ و نشر شعائر و ارزش‌های دفاع مقدس و واقعه عاشورا از جمله محورهای اصلی این سخنرانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha