پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قاسمخانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه از انتشار نشریه در این مدرسه خبر داد و گفت: نشریه «صحف» که مجوز فعالیتش اخذ شده است، به زودی منتشر خواهد شد

حجت الاسلام حجت قاسمخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه اظهار داشت: برای انتشار یک نشریه با نام «صحف» در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه مجوز اخذ شده است و به زودی اولین شماره از آن منتشر خواهد شد.

وی در باره دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه، افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس، گرامیداشت شهدای روحانی و دفاع مقدس در این برگزار خواهد شد و در این همایش نقش روحانیت در دفاع مقدس تبیین می شود.

 مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه در رابطه با حوزه انقلابی و برنامه‌های این مدرسه، بیان داشت: برای حوزه انقلابی برنامه‌های متنوعی داریم که از جمله می توان به  برگزاری دوره 50 روزه ولایت که  تابستان امسال برای طلاب برگزار شد، اشاره کرد.

وی افزود: در راستای بصیرت افزایی طلاب، یاداشت‌ها، خبرها و روزنامه‌ها در اختیار طلاب قرار می‌گیرد تا از اخبار و مطالب روز غافل نمانند، همچنین اتاقی را به عنوان حجره شهدا راه‌اندازی کردیم که تا اربعین هر روز قبل از غروب در آنجا زیارت عاشورا برگزار می‌شود و شب‌های نیز مراسم شبی با شهدا که برای شناسایی شهدای شاخص و الگو در این مکان برگزار می‌شود.

قاسمخانی ادامه داد: شبی با علما برگزار می‌شود، در این جلسات روحانیونی که با جان و مال و آبروی خود مجاهدت کرده و اسلام و انقلاب را حفظ کردند، به طلاب معرفی می‌شوند تا طلاب جوان با الگو قرار دادن آنها، در پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha