شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پی حادثه تروریستی اهواز

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در اهواز، تصریح کرد: توطئه گران نمی توانند در اراده و وحدت ملت ایران خللی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در اهواز، آورده است: در ایامی که به نام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، مسلمین جهان یاد و نام آن امام همام و یاران فداکارشان را بر جان و دل خود زنده نگه داشته اند، بار دیگر هم وطنان عزیزمان مورد حمله دشمنان خبیث و کوردل قرار گرفته و در حادثه ای تروریستی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز و رژه نیروهای مسلح رخ داد، شماری از مردم مظلوم اعم از کودک و زن و مرد مجروح شده و یا به درجه والای شهادت نائل شدند.

در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی زمانی نبوده است که ملت جان برکف ما توطئه های دشمنان زبون خود را تجربه نکرده باشند؛ هر زمان به یک نحو و به شکلی سخیف تر. تجربه هوشیاری و بصیرت این مردمِ همیشه در صحنه نشان داده است که توطئه گران نمی توانند در ایمان، فداکاری، اراده و وحدت شان خللی ایجاد نمایند، چرا که همیشه ثابت نموده اند بر آرمان های اسلام، شهدا، امام عظیم الشأن(رضوان الله تعالی علیه) و رهبر فرزانه خود وفادار و مستحکم خواهند ماند.

 مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و اقدام بزدلانه دشمنان و نیز عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) و خانواده های بزرگوار شهدا به ویژه شهدای این حادثه؛ از جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی و عوامل ایجاد کننده امنیت در کشور که در دفاع از ارزش های اسلامی و حفظ وحدت از هیچ تلاشی فرو گذارنیستند، قدردانی می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha