جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در جنگ روانی جامعه ما را همچون کودکی سرگرم حواشی کرده است، گفت: مشکل ما داخلی است نه خارجی و این ما هستیم که دشمن را پررو می کنیم، چون آنها در حال حمله هستند و نباید لحظه ای از دفاع در برابر دشمن غافل شویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با اعضای بسیج ادارات خراسان جنوبی، اظهار داشت: قرآن معجزه خدا و ائمه اطهار(ع) معجزه قرآن هستند و همانطور که نمی شود یک نمونه مثل قرآن آورد، یک نمونه مثل هرکدام از ائمه هم را نمی شود انسان ها تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به انقلاب اسلامی ایران، افزود: آثار ظاهری آن این است که پیش از ظهور حضرت مهدی از ایران و قم این انقلاب سرچشمه می گیرد که دنیا را برای ظهور آن حضرت آماده می کند نه اینکه کار آن حضرت را انجام دهد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: هر روز و هر هفته و هر ساعت باید هفته دفاع باشد، همانطور که بدن انسان ها و موجودات را خداوند طوری آفریده که اگر سیستم دفاعی آن یک لحظه تعطیل شود، مورد هجوم قرار می گیرد، نباید انسان لحظه ای از دفاع غافل شود.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: خداوند هم در تکوین و هم در تشریع، جهاد را واجب کرده است که مفهوم آن این است که هر لحظه باید آماده دفاع بود. این که دست روی دست بگذاریم که دشمن چه می کند اشتباه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جامعه ای که به بیماری های روانی و فکری و فرهنگی دچار شود، از جهات مختلف می میرد و این جامعه مرده متحرک است، گفت: جامعه ای که دشمن بر او مسلط باشد و نتواند سرنوشتش را تعیین کند، مرده است.

وی تاکید کرد: هر لحظه، لحظه دفاع است و باید بتوانید از فکر، مکتب، مذهب، فرهنگ و موقعیت خاصی که در دنیا دارید دفاع کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: شما امروز در بهترین شرایط هستید و می بینید که مسئولان آمریکایی از شما عصبانی و ناراحت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه ترامپ می گوید 7 تریلیون دلار در خاور میانه هزینه کرده که بر آن تسلط داشته باشند، افزود: قدرت ایران نگذاشته آنها به اهداف خود برسند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در جنگ روانی جامعه ما را همچون کودکی سرگرم حواشی کرده، گفت: مشکل ما داخلی است نه خارجی و این ما هستیم که دشمن را پررو می کنیم، چون آنها در حال حمله هستند و نباید لحظه ای از دفاع در برابر دشمن غافل شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: همه چیز دست ما است و این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است و همه منتظران در جهت اجرای عدل باید زیر بیرق او قرار گیرند و  باید آنچه که خدا به شما داده است را با قدرت حفظ کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha