جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ترامپ

حوزه/ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: این که رئیس جمهور آمریکا مکرر می گوید خبری برای جمهوری اسلامی دارد، آن خبر چیزی جز همین کشتن مردم بی گناه و بی دفاع نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار یدالهی، صبح امروز در مراسم تقدیر از مسئولان و عوامل اجرایی برگزاری مراسمات دهه اول محرم که با حضور مسئولان شهری، در سالن نماز خانه دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حرکت تروریستی دیروز ارزش آنچنانی نداشت و طبق گفته مقام معظم رهبری همانند حمله به مجلس یک ترقه بازی بود.

وی به عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز دشمن به دلیل این که نمی تواند ضربه ای به نظام بزند، با این حرکت می خواهد عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس، اهداف دشمنان از حمله تروریستی اهواز را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: دشمنان با این حرکت تروریستی به دنبال این بودند که تاثیری بر روی اربعین امام حسین(ع) بگذارند.

وی ادامه داد: دشمن با انجام حرکت تروریستی اهواز در صدد بود که رژه نیرو های مسلح را تحت تاثیر قرار دهد، اما نمی داند که این چنین حرکت ها نه تنها نمی تواند تاثیری بر روی آنان بگذارد، بلکه نیروهای مسلح و مردم را مسمم تر می کند.

 یدالهی ابراز کرد: این که رئیس جمهور آمریکا به وفور می گوید خبری برای جمهوری اسلامی دارد آن خبر چیزی جز همین کشتن مردم بی گناه و بی دفاع نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha