پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهربازی معارفی

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیهاالسلام از میان خواهران و برادران علاقه مند به شرکت در کلاس‌های قرآنی و معارفی‌ در ترم پاییز ثبت نام می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام درترم پاییز از علاقه‌مندان خواهر و برادر در رشته‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه، قرائت، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، معارف قرآن و حدیث، تفسیر، تدبر در قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، حدیث و دعا، مهدویت، احکام، آیین همسرداری، تربیت فرزند، سبک زندگی اسلام، تغذیه و سلامت در قرآن و حدیث و مداحی ثبت‌نام می‌کند.
برادران فراگیر و قرآن آموز مرکز قرآن و حدیث از ۲ تا ۴ مهر و عموم برادران از ۵ تا ۸ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ می‌توانند برای ثبت‌نام به واحد براداران مرکز قرآن و حدیث واقع در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها مراجعه کنند.
فراگیران خواهر مرکز قرآن و حدیث نیز می‌توانند از ۷ تا ۹ مهرماه برای ثبت‌نام به واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث مراجعه کرده و در رشته های مختلف ثبت نام نمایند.
همچنین ثبت‌نام علاقه‌مندان خواهر به‌صورت عمومی از ۱۰ تا ۱۲ مهر از ساعت ۸: ۳۰ الی ۱۴ در شبستان حضرت نجمه خاتون سلام‌الله علیها_ مرکز قرآن و حدیث انجام خواهد شد.
کلاس‌های معارفی و قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام درترم جاری با حضور بیش از 70 استاد حوزوی و دانشگاهی در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار خواهد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های (برادران) ۳۷۱۷۵۵۲۰ و ۳۷۱۷۵۵۲۷ و خواهران با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام// ۱۵ /۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha