پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه گیلان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین انصاری، رمز پیروزی مردم قهرمان ایران در دفاع مقدس را تبعیت از رهبر کبیر و فقید انقلاب حضرت‌امام خمینی (ره) و تکیه بر قدرت و اتحاد مردمی در جبهه نظامی ،اقتصادی و خودکفایی دانست و استمرار آن پیروزی ها را محتاج همان ولایت پذیری، بصیرت، اتحاد و نگاه به درون عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال مبارزه و مقاومت جانانه آحاد ملت ایران و فرزندان غیور ایران در برابر رژیم بعثی عراق و حامیان جهانی آن است، گفت: دفاع مقدس ملت ایران گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم برای رویارویی جهان اسلام با نظام های زور و تزویر و استکبار در عالم است و ما دیدیم که علی رغم عملیات روانی گسترده عوامل رسانه‌ای جبهه باطل، حرکت توقف‌ناپذیر نظام مقدس انقلاب اسلامی موجب بر هم خوردن نظم سیاسی و امنیتی ساخته آمریکا و لابی صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی، و نوید بخش آینده‌ای روشن برای تحقق حاکمیت مستضعفین بر سرنوشت خویش در پهنه‌ی عالم شده است.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، یاد آور یکی از حماسی ترین مقاومت های ملت ما برای حفظ شرافت و تمامیت ارضی و دفاع از ارزش های اصیل الهی و انسانی است .مقاومتی که در حقیقت آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری ملت ایران در روزهای حساس و سرنوشت ساز و سرشار از حماسه آفرینی ها و سلحشوری های بهترین و دلاورترین فرزندان ایران اسلامی بود.

مدیر حوزه علمیه گیلان اضافه کرد: بیاد می‌آوریم‌ روزها و سالهای جنگ تحمیلی را که با تحریم‌های شدید نظامی و اقتصادی دشمنان چقدر در فشار و سختی قرار داشتیم و امروز نیز این مقاومت در عرصه نبرد اقتصادی جریان دارد و از این روست که بار دیگر ضرورت همبستگی ملی برای تلاش در این عرصه تبلور می یابد. در آن ایام مردم قهرمان ایران با تبعیت از رهبر کبیر و فقید انقلاب حضرت‌امام خمینی (ره) و تکیه بر قدرت و اتحاد مردمی توانست هم در جبهه نظامی و هم جبهه اقتصادی و خودکفایی کید دشمن را نقش بر آب نماید و امروز هم برای استمرار پیروزی ها محتاج همان ولایت پذیری، بصیرت، اتحاد و نگاه به درون هستیم.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس امسال در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و هم زمان شاهد تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن و استکبار جهانی و عمّال داخلی آنها هستیم، چرا که باور نداشتند نهال انقلاب اسلامی در این حد تنومند و نقش آفرین شود و به نقطه نقطه عالم سرایت یابد. لذا هفته دفاع مقدس امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری اظهار کرد: با وجود همه تحریم های ظالمانه و غیر انسانی اقتصادی و سعی دشمن در توطئه، فشار و بدبینی در افکار مردم‌ آزاده ایران اسلامی که به زعم خام خویش می خواهد منتهی به شکست انقلاب اسلامی شود، ما با اقتدای به اهل بیت علیهم السلام و مقاومت در برابر نقشه های دشمن و مستکبران، توکل به خدا، وحدت کلمه و تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با عزت و اقتدار مسیر پیشرفت و آزادگی را خواهیم پیمود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha