پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان

حوزه/ آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام حسن مصلح، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران و مدافعانی است که عزت و سربلندی و امنیت را برای این کشور به ارمغان آوردند.

امام جمعه برازجان افزود: به برکت خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان و فرهنگ ایثار است که این کشور بیمه شده است؛ استکبار جهانی در جنگ نظامی ناکام بود و در فتنه سیاسی هم به تدبیر رهبر و حضور مردم در صحنه توطئه هایش خنثی شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دشمن سعی می کند از طریق جنگ روانی و اقتصادی مردم را تحت فشار قرار دهد تا از آرمان های خود دست بردارند، بنابراین در چنین شرایطی نیاز است فضای تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم همچون که در هشت سال دفاع مقدس این تهدید به فرصت تبدیل شد.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه زمانی ما از داشتن سیم خاردار هم محروم بودیم گفت: در حال حاضر با پیشرفت های صورت گرفته این کشور در عرصه ساخت سلاح نظامی به رشد و توانمندی رسیده است.

امام جمعه برازجان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه اظهار داشت: حوزه علمیه باید انقلابی، حاضر در صحنه، پیوسته، کوشا، پویا و آگاه به زمان باشد و نقش و رسالت خود را مطابق با زمان انجام دهد همچون که در دوران دفاع مقدس طلاب انقلابی حوزه را مدیریت می کردند و اکنون نیز در جبهه نبرد مقاومت و دفاع از حرم هم این طلاب انقلابی هستند که نقش ایفا می کنند.

وی ادامه داد: در شرایطی که مردم مشکلات زیادی دارند حوزه های علمیه باید به گونه ای عمل و نقش خود را ایفا کنند که مشکلات مردم کاسته شود.

حجت الاسلام مصلح با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام بحرینی مدیر سابق مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام وحیدی مدیر جدید، گفت: این مدرسه سال به سال به حضور ایشان سیر تکاملی خود را طی کرد و در حال حاضر زمینه فعالیت و خدمت طلاب این مدرسه در جامعه فراهم شده است.

حجت الاسلام محمد جواد بحرینی، مدیر سابق مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان نیز در سخنانی از همکاری کادر اجرایی و اساتید و طلاب در شکوفایی و بالندگی مدرسه تقدیر کرد و گفت: بزرگترین افتخارم خدمت به سربازان امام زمان(عج) است.

وی افزود: مهمترین و بالاترین درجه ای که خداوند متعال به من داد همین خدمت به طلاب است و در این مسیر از همه کسانی که کمک کردند تا این مدرسه رو جلو حرکت کند تشکر می کنم.

حجت الاسلام احمد وحیدی، مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت براجان هم با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: همه داشته ها و توان خود را در راه اعتلای حوزه علمیه بکار می گیرم و در این راه از خداوند متعال و امام زمان(عج) یاری می طلبم.

مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان، علم و تزکیه را بهترین جهاد عنوان کرد و ابراز داشت: جهاد امروز جهاد علم و تزکیه است.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام بحرینی تقدیر به عمل آمد و طی حکمی از سوی حجت الاسلام خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، حجت الاسلام احمد وحیدی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha