سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: با توجه به هجمه ها و پمپاژ شبهات به جوانان از سوی دشمن وظیفه و رسالت حوزه علمیه در روشنگری به مردم نسبت به دیروز سنگین تر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان با تسلیت ایام ماه محرم گفت: خانواده شهدا بهترین الگو برای جامعه امروز ما هستند و بعد از گذشت هزار و 400 سال از قیام امام حسین(ع) همان الگو را به ما نشان دادند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در ادامه با تقدیر از تلاش های مدیر، کادر اجرایی و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان گفت: تلاش های بی دریغ حجت الاسلام بحرینی طی پنج سال فعالیت در این مدرسه ستودنی است و در این مدت مدرسه را هم به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری ارتقا دادند.

وی افزود: حجت الاسلام بحرینی علاوه بر انجام فعالیت های نرم افزاری در مدرسه، پیگیر کارهای عمرانی و ساخت ساختمان جدید مدرسه هم بود که بحمدلله تا کنون این ساختمان پیشرفت خوبی داشته است، البته نیاز است از خیرین برای تکمیل آن کمک گرفت تا هر چه سریعتر این ساختمان نیز به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام خدری با تقدیر از حجت الاسلام وحیدی، مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت به جهت پذیرش مسئولیت مدیریت این مدرسه، گفت: امید است با حضور مدیر جدید روند پیشرفت و رشد و بالندگی این مدرسه رو به جلو حرکت کند و شاهد ارتقای کیفی طلاب این مدرسه باشیم.

مدیر حوزه علمیه اسان بوشهر بر لزوم ارجح دانستن کیفیت بر کمیت تاکید کرد و گفت: رویکرد حوزه های علمیه و آیت الله اعرافی بدین گونه است که به کیفیت افزوده شود و طلبه بتواند به عنوان یک فاضل، جوابگوی نیاز جامعه باشد.

وی با بیان اینکه امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد ابراز داشت: با توجه به هجمه ها و پمپاژ شبهات به جوانان از سوی دشمن وظیفه و رسالت حوزه علمیه در روشنگری به مردم نسبت به دیروز سنگین تر شده است و روحانیون باید در این شرایط آگاه به زمان باشند و با حضور بیشتر  در بین مردم در بصیرت افزایی به آنان نقش آفرینی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha