پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حادثه تروریستی اهواز

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: شواهد نشان داد که برخی از کشورهای منطقه در حادثه تروریستی اهواز شریک جنایتکاران بودند که بی شک حامیان تروریسم، جواب دندان شکنی از سوی جمهوری اسلامی و فرزندان برومند آن دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در بیجار برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نتیجه خون هزاران جوان پاک و ارزشمند این مملکت و کشور است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: امنیتی که امروز در کشور داریم معلول هشت سال رشادت و شهادت دلاورمردان این دیار است که ما باید قدردان آن باشیم.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود به حادثه ترویستی دیروز در شهر اهواز اشاره کرد و افزود: دشمن هرگز نمی خواهد در هیچ کشور اسلامی و استعمارستیزی آرامش و امنیت باشد، لذا با اجیر کردن مزدوران منطقه ای به دنبال تحقق نیات پلید و غیرانسانی خود است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: با این حال به وضوح شواهد نشان داد که برخی از کشورهای منطقه در حادثه تروریستی دیروز شریک جنایتکاران بودند که بی شک حامیان تروریسم، جواب دندان شکنی از سوی جمهوری اسلامی و فرزندان برومند آن خواهند خورد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: کشورهایی که به نوعی در منطقه به دنبال ایجاد فتنه و دو دستگی در صفوف مسلمین هستند، دیر یا زود در دامی که خویش پهن کرده اند خواهند افتاد و این امر به زودی محقق می شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور بیشتر روحانیون و مبلغین در سطح جامعه، افزود: بهترین فرصت برای دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و کشور، زمانی است که حضور روحانیون و طلاب در جامعه کم رنگ شود، لذا باید مواظب تحرکات پیچیده دشمنان باشیم.

این استاد حوزوی خاطرنشان ساخت: امروز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در برابر خود کشورهای مستکبر، دیکتاتور و جنایتداری دارند که از هر فرصتی برای ایجاد شکاف و رخته استفاده می کنند.

حجت الاسلام محمودی، نقش روحانیون در جامعه اسلامی را به نرم افزارهای دینی تعبیر کرد و اظهار داشت: بعد از جنگ نظامی که باید آن را نبرد سخت عنوان کرد، امروز جبهه جنگ نرم علیه باورهای اسلامی و انقلابی توسط دشمنان تشکیل شده است، لذا روحانیون، طلاب و مبلغان می توانند با درایت و مدیریت جامعه نقش نرم افزار دینی داشته باشند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: یکی دیگر از مواردی که همیشه باید به یاد داشته باشیم این است که دشمن از هر فرصتی برای ایجاد فضای ناامیدی در کشور به ویژه به وجود آوردن موج نارضایتی در بین جوانان کشور استفاده می کند، لذا جوانان و نوجوانان باید در این روزها در بحث فضای مجازی بسیار دقیق عمل کنند و اجازه ندهند که شبهات عقیدتی و دینی زندگی آنها را تحت الشعاع قرار دهد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha