چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بیانیه

حوزه/ سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه بیت المقدس کردستان در محکومیت حمله تروریستی عناصر ضد انقلاب به رژه یگان‌های مسلح و مردم بی دفاع در اهواز بیانیه اي صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه بیت المقدس کردستان در محکومیت حمله تروریستی عناصر ضدانقلاب و تکفیری ـ صهیونیستی به رژه یگان‌های مسلح و مردم بی دفاع در اهواز بیانیه اي صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

((واعدو لهم ماستطعتم من قوه ومن رباط الخیل وترهبون به عدو الله وعدوکم))

((هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال مبارزه و مقاومت جانانه احاد ملت ایران و فرزندان غیور و رزمندگان جان بر کف در برابر رژیم بعثی عراق و حامیان جهانی آن است))

جامعه اصناف و بازار استان کردستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی اهواز و به شهادت رسیدن جمعی از مردم ونیرو‌های مسلح کشور عزیز مان ایران در حین مراسم رژه سی و یکم شهریور ماه در شهرستان اهواز را به ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهید پرور استان خوزستان و شهر اهواز تسلیت عرض نموده و از درگاه خدوند متعال برای روح بلند شهیدان این حادثه ناجوانمردانه علو درجات و برای مجروحان این حادثه دردناک شفای عاجل وکامل مسئلت دارد.

این جنایت هولناک توسط عناصر فرومایه و خود فروخته اي صورت گرفته است که تمام فکر و توان خود را چشم بسته در اختیار دشمنان قسم خورده‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده اند.

کور دلان بدانند که سرزمین ایران اسلامی، سرزمین دلاور مردانی همچون باکری‌ها، شیرودی‌ها، کاظمی‌ها و هزارن هزار دلاور مرد شیردل می‌باشد و تلاش‌های دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تنها باعث اتحاد، همبستگی و همدلی بیشتر مردم شریف ایران و استان دلاورپرور خوزستان خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha