جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدوی امین

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: تهذیب و تحصیل در حوزه های علمیه باید در نهایت به تبلیغ اثرگذار و کارآمد منجر شود تا شاهد شکوفایی معنوی و دینی در سطح جامعه باشیم .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام سعید مهدوی امین، امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان لرستان، در مدرسه علمیه در کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید در تهذیب نفس و تحصیل علوم حوزوی همه تلاش خود را بکار گیرند، گفت: تهذیب و تحصیل در حوزه های علمیه باید در نهایت به تبلیغ اثرگذار و کارآمد منجر شود تا شاهد شکوفایی معنوی و دینی در سطح جامعه باشیم .

وی با بیان اینکه نتیجه  تهذیب و تحصیل تبلیغ است، افزود: طلاب باید با تلاش فقه، اصول و کلام اسلامی را فرا بگیرند و با اخلاص، سعه صدر و تلاش آن را به بطن جامعه و به مخاطبان انتقال دهند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه امروز گستره تبلیغ از منبر فراتر رفته است، اظهار کرد: مبلغان باید شیوه های نوین تبلیغ در فضای های مجازی، رسانه ای و متناسب با نیاز مخاطبان را فرا بگیرند و رسالت تبلیغی خود را در سطح داخلی و بین المللی انجام دهند .

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه امربسترهای لازم برای ترویج آموزه های دینی و مکتب  اهل بیت(ع) در جهان فراهم شده است، خاطر نشان کرد: مردم دنیا تشنه حقیقت هستند و با جان  و دل آماده شنیدن تبلیغ آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) هستند که مبلغان باید در این خصوص با همه توان و استفاده با ابزارهای تبلیغی نوین این رسالت خطیر را انجام دهند .

وی با اشاره به اینکه طلاب باید در دوران تحصیل خود را برای تبلیغ در محافل گوناگون آماده نمایند، گفت: طلاب باید با همه توان با انگیزه و اشتیاق تلاش نمایند سیره اهل بیت (ع) و سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کنند .

وی در پایان بر حضور طلاب و مبلغان در روستاها و مناطق محروم تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: طلاب و مبلغان باید جهادگونه با حضور در مناطق محروم در راستای گسترش معنویت و بصیرت افزایی مخاطبان در  نقاط مختلف و انجام  رسالت خود گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha