جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه کتاب «خاکریز قلم» در دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب «خاکریز قلم» در دانشگاه ادیان و مذاهب افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین  مصطفی جعفرطیاری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب «خاکریز قلم» گفت: امروز بعد از گذشت چند دهه از پایان جنگ تحمیلی هنوز فضای کشورمان مملو از عطر شهدا است و پیوند مردم با آرمان‌های شهدا ناگسستنی است و وظیفه همه اقشار مختلف جامعه است که اجازه ندهند یاد و نام شهدا فراموش شود که هرچه داریم همه از برکت خون شهدا است.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در محیط‌های فرهنگی مانند دانشگاه می‌تواند پیوند دهنده نسل حاضر در دفاع مقدس و نسل جوان و نوجوان باشد. هم‌اکنون نیز جوانان ما که در آن زمان طعم جبهه و جنگ را نچشیده‌اند با حضور در عرصه‌های دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه و عراق، نشان می‌دهند که درس‌آموخته مکتب سیدالشهدا(ع) و ایثار و شهادت هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب هم‌چنین، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: دشمنان انقلاب و منافقان کوردل باید بدانند مردم انقلابی ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند‌ و تا زمانی که سایه عزتمند ولایت فقیه بر سر این مملکت است، هیچ گزندی به کیان این مرز و بوم نخواهد رسید.

گفتنی است:  این نمایشگاه تا پنجم مهرماه 1397 در محوطه دانشگاه ادیان و مذاهب برپا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha