سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حوزه خواهران

حوزه/همایش طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس خاتون (سلام الله ) دولت آباد استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد ناصری رئيس هیأت امناء مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس خاتون (س) دولت آباد ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به طلاب جدید الورود، گفت: طلاب بايد با تأسّی از پیام­آور عاشورا، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، تعلیم و تعلم را با انگیزه دستیابی به اهداف والای حضرت زینب سلام الله علیها در جهت دفاع از اسلام و ولایت و با آگاهی و بصیرت هر چه بیشتر آغاز کنند.

وی، برای ایجاد برکت در زمان مطالعه و فهم بالای مطالب بر دائم الوضو بودن و اقامه نماز شب تاکید کرد و گفت: اعمالی که انسان در طول روز انجام می دهد باعث توفیق یا سلب توفیق اقامه نماز می شود.

حجت السلام والمسلمین ناصری افزود: برای عمل عبادی حدی است بجز ذکر و یاد خدا که حدی ندارد و سبب آرامش قلب انسان است و انسان می تواند بدون حد این آرامش درونی را کسب کند.

وی گفت: توفیق سربازی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از جمله توفیقاتی است که سبب و زمینه ساز آن خود حضرت بقیة الله(عج) هستند که به واسطه ایشان خداوند فیض و رحمت بی دریغ خود را نصیب انسان می فرماید، پس طلاب باید با عمل کردن به آنچه می آموزند این مقام را به منصه ظهور  برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری گفت: برای رسیدن به اهدافتان جدیت در مطالعه دروس و مباحثه  داشته باشید.

وی در پایان  افزود: رضایت استاد از طلبه گوشه ای از رضایت امام زمان(عج الله تعالي فرجه الشريف) از طلبه است و یک طلبه باید الگوي ديگران باشد.

در ادامه اين همايش، خانم ناصری مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس خاتون (س) دولت آباد با اهداء بسته های فرهنگی به طلاب جدید الورود برای آنها آرزوی توفیق روزافزون در راه سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  کرد.

در پايان پیام حجت الاسلام و المسلمين بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران كشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی قرائت شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha