شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راویان

حوزه/ امام جمعه راوند، بعضی از بحران های اقتصادی و گرانی های کشورمان را ناشی از سوءمدیریت های داخلی دانست و گفت: با توجه به این که تمام دنیا چشم به انقلاب اسلامی ایران دوخته اند تا ببینند چه اتفاقی می افتد، باید کاملا مراقب رفتار خود باشیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درکاشان، حجت الاسلام سیدمهدی اصل حسینی در جمع راویان دفاع مقدس که با حضور روحانیون آزاده، جانباز و فرماندهان دوران جنگ تحمیلی در گلزار شهدای گمنام راوند کاشان برگزار شد، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: مزار شهدای گمنام برای مردم پناهگاه و برای دشمنان همانند خواری در چشمانشان می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وهابیون داعش در سوریه و عراق به هر مکانی که می رسیدند و مقدس بود، آنجا را منفجر می کردند، لذا باید نسبت به حفظ اماکن مقدس خصوصا مرقد مطهر شهدا به ویژه شهدای گمنام بیشتر توجه شود.

وی با تاکید برماندن پای ارزش های اسلامی و دینی تا پایان عمر، گفت: با توجه به اینکه خیلی از مصیبت های جامعه در مقطع فعلی عدم اتحاد بین گروه های سیاسی است، لذا به منظور خنثی کردن توطئه های دشمنان، همه باید در صفا و صمیمیت با هم و در کنار هم باشیم.

امام جمعه راوند، بعضی از بحران های اقتصادی و گرانی های کشورمان را ناشی از سوءمدیریت های داخلی دانست و گفت: با توجه به این که تمام دنیا چشم به انقلاب اسلامی ایران دوخته اند تا ببینند چه اتفاقی می افتد، باید کاملا مراقب رفتار خود باشیم.

وی با بیان اینکه امریکا روز به روز در منطقه خصوصا در بین کشورهای اسلامی و اروپایی منزوی تر می شود و یکی یکی کشورها از آمریکا جدا می شوند، گفت: ترکیه که به طور کامل نوکر آمریکا بود، امروز با جدا شدن از آمریکا می خواهد در جبهه سوریه، عراق و جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با حمله اقتصادی قصد جدا کردن دوستان ایران را دارد، تصریح کرد: خوشبختانه پاکستانی که با آمریکا بود، الان نخست وزیر آن الگوی خود را امام خمینی می داند و درکنار ایران، در مقابل استکبار جهانی قرار گرفته است.

حجت الاسلام اصل حسینی، با بیان اینکه تمام دوستداران جمهوری اسلامی ایران حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند، با تاکید برهوشیاری سیاستمداران کشورمان در جلوگیری از اختلاف اندازی بین ایران با بعضی از کشورها توسط آمریکای جنایتکار، گفت: دربصره دیدیم که با پشتیبانی امریکا کنسولگری ایران مورد حمله تروریست ها قرارگرفت، ولی مردم و مسئولین عراق ضمن محکوم کردن این اقدام، در راهپیمایی به دشمنان نشان دادند که نمی توانند بین ایران و عراق اختلاف ایجاد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha