جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله صفایی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یکی از شعائر الهی را ساخت و تعمیر مکان های دینی مانند حسینیه ها و مساجد عنوان کرد و گفت: خداوند در قرآن می فرماید کسانی که شعائر الهی را بزرگ می پندارند و در فضای جامعه به عظمت نشان می دهند نشان دهنده تقوا و خداترسی آنها و به فکر آخرت بودن آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، شامگاه یکشنبه حسینیه سید کریم کوی بهبهانی ها که از حسینیه های با قدمت شهر بوشهر می باشد، پس از مرمت و نوسازی با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر بازگشایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری طی سخنانی در این حسینیه اظهار داشت: خداوند ان اشاء الله این حسینیه‌ مبارک که یکی از قدیمی ترین حسینه های شهر بوشهر است را پر از خیر و برکت قرا دهد و از کسانی که در مرمت و نوسازی آن تلاش کردند تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: امید داریم که که تمامی حسینیه ها و مساجد در سطح استان مرمت شود و در اختیار مردم و اهالی محل قرار گیرد.

وی یکی از شعائر الهی را ساخت و تعمیر مکان های دینی مانند حسینیه ها و مساجد عنوان کرد و افزود: خداوند در قرآن می فرماید کسانی که شعائر الهی را بزرگ می پندارند و در فضای جامعه به عظمت نشان می دهند نشان دهنده تقوا و خداترسی آنها و به فکر آخرت بودن آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: گاهی انسان پول خود را در مسیر حرام قرار می دهد یا در مسیری قرار می دهد که سود آنچنانی نصیب او نمی شود، اما انسان می تواند با آینده نگری کاری کند که هم دنیا را داشته باشد و هم آخرت و این همان بزرگ داشتن شعائر الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تعمیر، ساخت و خدمت در مساجد سعادتی است که نصیب همه کس نمی شود، اظهار داشت: این سعادت نصیب کسانی می شود که قلب شان پر از ایمان به خدا و آخرت گرایی است و این یک درس برای ماست که هر کاری می کنیم نگاه کنیم که آیا برای آخرت ما ارزشی دارد یا خیر.

وی با بیان اینکه خدمت در مساجد پر از خیر و برکت است، افزود: یکی از کارهای پسندیده ای که خداوند در جهان برای انسان توفیق داده، ساخت و تعمیر مساجد و حسینیه ها و خدمت در آنهاست که باید از این فرصت جهت توشه اندوزی استفاده کنیم.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به بیان سخنانی در مدح حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرداخت و سپس در سوگ ایشان به مرثیه سرایی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha