جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه برخی در جمهوری اسلامی به دنبال ترامپ هستند که نشان دهنده ی سعی دشمن برای تسلط بر اعتقادات مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار دست‌اندرکاران و کارگزاران حج تمتع 97 استان اظهار داشت: وقتی امام حسین(ع) در سال 61 هجری قرار شد مناسک حج را انجام دهند، در کنار خانه خدا امنیت نداشتند.

وی ادامه داد: زمانی که نعمت بزرگ حج قدرشناسی نشود، دشمنان نیز سوءاستفاده می‌کنند و وقتی که امام حسین(ع) در مناسک حج امنیت نداشته باشد، سایر افراد نیز امنیت ندارند، در این صورت  تنها کسانی امنیت دارند که طاغوت را بپذیرند، و با ذلت و خواری نوکری طاغوت را کنند اما جامعه اسلامی امنیت کامل ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر عقل و دین نباشد در هیچ جای دنیا امنیت نیست، تصریح کرد: امروز حج با آن عظمت در اختیار کسانی است که دشمنان تمام خواسته‌های ضد ارزشی را به آن‌ها تحمیل می‌کنند و آن‌ها نیز با ذلت می‌پذیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به سوء استفاده ترامپ از آل سعود خاطرنشان کرد: ترامپ نیز آل سعود را مانند گاو شیرده می‌داند و می‌گویند بقای آل سعود مربوط به ما است و اگر ما از آن‌ها پشتیبانی نکنیم یک هفته هم باقی نمی‌مانند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از سوی سعودی‌ها زنان و مردان را در منطقه قتل و عام می‌کنند، تاکید کرد: پادشاه خائن عربستان امروز کلیددار حرم خدا است و وقتی مسلمانان بر اساس عبودیت و بندگی به حج تمتع می‌روند، سالم برگردند جای شکرگزاری دارد.  

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خود مردم نیز مقصر هستند و اگر پای آن چیزی که پیامبراکرم(ص) و خداوند متعال فرمودند ایستادگی کنند همه چیز حل می‌شود و جهاد کبیر نیز یعنی اینکه در مقابل ظالمان و ستمگران ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی در ایران اسلامی به دنبال ترامپ هستند، تصریح کرد: دشمن در تسلط بر ارتفاعات ارزشی مردم تمرکز کرده، از این رو اگر فلسطین توسط دشمن اشغال می‌شود در واقع این ارتفاعات را گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ناکام ماندن نقشه های دشمنان خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد داعش تلاش کردند تا عراق و سوریه را تصرف کنند، اما به موفقیت نرسیدند و اگر این دو کشور تصرف می‌شد امروز رژیم صهیونیستی در کنار دیوار ما بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: آمریکا گفته بود خروج داعش از منطقه 30 سال طول می‌کشد، اما شهدای مدافع حرم از جان مایه گذاشتند تا داعش در مدت چند ماه از منطقه خارج شود.

وی عنوان کرد: استعمارگران و استعمارپذیران در پیروی از غرب به عنوان سمبل آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و کار آن‌ها نیز ویرانی شهرها و قتل و عام زنان و مردان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) نیز با ایجاد پایگاه مقدسی در کربلا که سمبل محبت و ایثار است سبب شدند امروز تمام آن‌هایی که انگیزه عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی دارند هر ساله به این مکان بروند و در مقابل خشونت‌ها و ویرانی‌ها، مکتب اهل بیت(ع) را منعکس کنند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha