سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: ارتباط ‏مستمر حوزه های علمیه خواهران و مسئولان برای حفظ دستاوردهای انقلاب ضروری است و برای پیشبرد اهداف والای نظام نیازمند ارتباط بیشتر با روحانیت هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام هادی صالحی، صبح امروز در جمع طلاب خواهر استان کردستان، با تبریک آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه در کشور، اظهار داشت: خوشبختانه استقبال خواهران از مدارس علمیه در استان کردستان بسیار خوب و قابل توجه است.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: در حال حاضر حوزه علمیه کردستان موفق شده بیش از هزار طلبه خواهر را در مدارس علمیه استان آموزش دهد و همه این طلبه ها می توانند نقش بسیار مهمی در حوزه تبلیغی در جامعه داشته باشند.

این استاد حوزوی ادامه داد: یکی از مسائلی که باید مورد توجه مدیران حوزوی قرار بگیرد، توجه کافی و نگاه تخصصی تر به حوزه های علمیه خواهران در کشور است، زیرا پتانسیل ها و ظرفیت های این مدارس علمیه بسیار زیاد می باشد و نباید از این مهم غافل شویم.

حجت الاسلام صالحی اظهار کرد: ارتباط ‏مستمر حوزه های علمیه خواهران و مسئولان برای حفظ دستاوردهای انقلاب ضروری است و برای پیشبرد اهداف والای نظام نیازمند ارتباط بیشتر با روحانیت هستیم چون احساس می شود این ارتباط کم رنگ شده است لذا باید این ارتباط تقویت و خدمات دولت و نظام توسط روحانیت به اطلاع افکار عمومی جامعه برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha