شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زنان در دفاع مقدس

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اجرای بیش از ۵۰ برنامه قرآنی در هفته دفاع مقدس در سطح استان با همکاری موسسات و خانه های قرآن شهری و روستائی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، عبدالحسین ناصری، امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ایثارگران به‌ویژه شهدای گرانقدر رشادت های بی نظیری از خود به یادگار گذاشتند که می بایست در طول این هفته مورد توجه همه مردم به‌ویژه قرآنیان قرار گیرد.

وی افزود: امروز همه ما موظف هستیم ضمن ارج نهادن به شهدا، امام بزرگوارو همه کسانی که در هشت سال دفاع مقدس جهاد کردند، در جهت ادامه راه آنان از هیچ کوششی دریغ نورزیم و در این هفته می بایست با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب فعالیت های متنوعی به‌ویژه در حوزه قرآنی اجرا گردد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آمادگی اتحادیه موسسات و تشکلهای فرهنگی قرآن و عترت و نیز موسسات و خانه های قرآنی استان جهت باشکوه تر نمودن برنامه های هفته دفاع مقدس با اجرای فعالیت های متنوع قرآنی گفت: بیش از ۵۰ ویژه برنامه قرآنی توسط تشکل های شاخص قرآنی استان در هفته دفاع مقدس به اجرا در می آید.

وی برگزاری نمایشگاههای دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان و آزادگان و تجلیل از خانواده شهدای قرآنی، غبارروبی قبور مطهر شهداء، برگزاری محافل انس با قرآن در جوار قبور مطهر شهداء و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی را از برنامه های تشکل های قرآنی در این هفته ذکر کرد.

ناصری شناسایی پیشکسوتان، معلمان و قاریان ایثارگر و تجلیل از آنان، برپایی نمایشگاه تصاویر شهدای قرآنی در مدارس و حضور رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در محل فعالیت موسسات و خانه های قرآنی و خاطره گویی برای قرآن آموزان را از دیگر برنامه های مهم این هفته در سطح استان ذکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha