جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که امروز نیز باید مدیریت جهادی و انقلابی به عرصه مدیریتی کشور بازگردد، گفت: تنها با بهره گیری از این شیوه مدیریت است که می توانیم کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد، امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان به دلایل ماندگاری قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: علاوه بر مشیت الهی و اخلاص و حق طلبی و فداکاری امام حسین(ع) پیام رسانی واقع کربلا توسط امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) نقش مهمی در جاودانه شدن نهضت عاشورا داشته است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در دهه های اخیر با الگو قرار دادن قیام حسینی به پیروزی های پیروزی دست پیدا کرده اند، افزود: دفاع مقدس نیز جلوه ای از دفاع عاشورایی فرزندان ایران اسلامی در دفاع از میهن اسلامی بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که ملت با بصیرت ایران اسلامی، درس مقاومت و ایستادگی را از مکتب عاشورا آموخته است، خاطرنشان کرد: امروز این ملت در سایه همین مکتب توانسته ها به پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه های مختلف دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید براین که راه عاشورایی در پاسداری از انقلاب اسلامی با قدرت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امام حسین(ع) به ما درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم آموخت.

وی همچنین با بیان این که امروز ملت ایران مقاوم تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از دین و انقلاب حضور دارد، خاطرنشان کرد: این ملت در چهار دهه اخیر ثابت کرده که در برابر ظلم و استبداد زمان سکوت نخواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به این که هدف تحمیل جنگ به ایران مقابله با حاکمیت اسلام بود، تصریح کرد: اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب شکست توطئه نظام سلطه در برابر نظام اسلامی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جنگ تحمیلی موجب شکوفایی استعداد جوانان کشورمان شد، بیان داشت: جنگ تحمیلی نشان داد ابر قدرت ها از قدرت اسلام هراس دارند.

وی با اشاره به این که ایران اسلامی در سایه تجربیات هشت سال جنگ تحمیلی به پیشرفت های ارزشمندی در عرصه های مختلف دست پیدا کرده، خاطرنشان کرد: باید شیوه مدیریت آن دوران امروز مورد توجه مسؤولان کشورمان قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که امروز نیز باید مدیریت جهادی و انقلابی به عرصه مدیریتی کشور بازگردد، تصریح کرد: تنها با بهره گیری از این شیوه مدیریت است که می توانیم کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که امروز کشورمان در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اگر در داخل قوی نباشیم نمی توانیم توطئه دشمن را خنثی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha