جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه

حوزه/ بی تردید اقتدار و امنیت کشور اقدامات کور تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد و ملت شریف ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و پایبندی به آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب در برابر انواع توطئه ها، نظام و انقلاب را حراست خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت حوزه علمیه ایلام و جامعه روحانیت استان در بیانیه ای، با محکومیت حادثه تروریستی اهواز، تصریح کردند: بدانند که ملت ایران را در ادامه مسیر سخت پیش‌رو مصمم‌تر خواهند بود.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ   

 از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند.

حادثه ناگوار تروریستی 31 شهریور 97 در اهواز و شهادت جمعی از مردم بیگناه و نظامیان سرافراز میهنمان مایه تاثر و اندوه و تاثر همگان گشت. در سی و‌ هشتمین سالگرد آغاز تجاوز وحشیانه صدام بعثی به خاک مقدس ایران اسلامی، تروریست‌های کور، بار دیگر عزم و اراده ملت ایران را به خاطر ایستادگی در برابر توطئه‌ها و زیاده خواهی‌های مستکبران هدف قرار دادند.

دست‌های ناپاکی که در ۳۱ شهریور ۹۷ در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس را مورد حمله ددمنشانه خود قرار دادند و در کنار گروهی از سربازان رشید وطن، مردم بی‌دفاع غیرنظامی را نیز آماج تیر کینه و قساوت خود قرار دادند، بدانند که ملت ایران را در ادامه مسیر سخت پیش‌رو مصمم‌تر خواهند بود.

دشمنان زبون مردم ایران، در پوشش نیروهای نظامی کشور اقدام به این جنایت بزرگ نموده و اعلام داشتند که هدف ما انتقام از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است، در حالی که قصد آنها انتقام از مردم ایران بوده است، چرا که مردم و نیروهای نظامی و انتظامی از یکدیگر جدا نیستند و مدافعان حریم مقدس ایران اسلامی، فرزندان همین ملت هستند.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان، ضمن محکوم نمودن این گونه اقدامات تروریستی و خلاف اصول اسلامی و انسانی ؛ شهادت جمعی از مردم غیور اهواز را به ساحت مقدس امام عصر(عج)؛رهبر معظم انقلاب و خانواده های این شهیدان عزیز تسلیت عرض نموده؛ صبر و سکینه الهی را برای آنان و علو درجات را برای شهیدان مسئلت می نماید  یقینا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نهاد های امنیتی کشور در اولین فرصت پاسخی قاطع و سنگین از جانب ملت غیور ایران به این خون خواران و حامیانشان خواهند داد و در ادامه در جهت نابودی ریشه اسلام وهابی و تکفیری که مبدا و منزل تفکرات تند تروریسم منطقه‌ای می باشد، اقدام خواهند کرد.

بی تردید اقتدار و امنیت کشور اقدامات کور تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد و ملت شریف ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و پایبندی به آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب در برابر انواع توطئه ها، نظام و انقلاب را حراست خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha