پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ روحانی آزاده دوران دفاع مقدس دستاوردهای انقلاب و دوران دفاع مقدس را بی نظیر دانست و گفت: این که جوان امروزی نسبت به کوچکترین مطلب دینی تحلیل می کند و به دنبال یافتن مسائل دینی و قرآنی است، خود مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام محمد صیفی، روحانی آزاده دوران دفاع مقدس در جمع راویان هشت سال دفاع مقدس، در گلزار شهدای گمنام راوند، به وظیفه بسیار سنگینی که روحانیون و طلاب در انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های سوم  و چهارم بر عهده دارند، اشاره کرد و گفت: طلبه  از زمانی که قدم به میدان فراگیری علوم دینی و قرآنی می گذارد، وطیفه دارد در انتقال مفاهیم بلند اسلام  و ادامه راه پیامبراکرم (ص)، تمام تلاش خود را بکار گیرد.

 وی، با بیان این که روحانیون در مقطع فعلی نیز باید مفاهیم بلند انقلاب و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنند، ادامه داد: اگر انقلاب نمی شد، خیلی از مفاهیم قرآنی در جامعه شناخته نمی شد، لذا روحانیون وظیفه دارند نسبت به روشنگری، بیش از پیش تلاش کنند.

این روحانی آزاده، دستاوردهای انقلاب و دوران دفاع مقدس را بی نظیر دانست و گفت: این که جوان امروزی نسبت به کوچکترین مطلب دینی تحلیل می کند و به دنبال  یافتن مسائل دینی و قرآنی است، خود مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلالام صیفی با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهید و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان شد، گفت: چند ماه است که ترامپ وحشی  و یاغی با همکاری حکومت های دیکتاتور عربی، به دنیا وعده دادند که امسال تابستان ایران به هم می ریزد .

این روحانی آزاده دوران دفاع مقدس، با بیان این که اقدام تروریست ها در اهواز هیچ تاثیری درعزم و اراده ملت ایران ندارد، اظهار کرد: این که تروریست ها با کمک امریکا، اسرائیل و متحدین عربی با جمع کردن تمام توان خود در روز رژه با لباس مبدل در بین مردم اقدام به چنین جنایت وحشیانه ای کردند، آبروی خودشان را در دنیا بردند.

وی با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدین عربی آنها در این جنایت دست داشتند، گفت: قطعا با توجه اقتدار و توانمندی که نیروهای مسلح کشورمان دارد، هرچه زودتر جواب دندان شکنی به آنها خواهند داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha