جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
image_۲۰۱۸_۹_۲۴-۱۳_۴۵_۲۸_۶۸۸_dfl

حوزه/ آیت الله طه محمدی، دفاع از امنیت کشور را تاج عزت دانست و گفت: امروز هم همچون گذشته مردم و مسؤولان نظام اسلامی باید با همگرایی یکدیگر در مسیر امنیت همه جانبه کشور تلاش جدی کرده و برنامه های خصمانه دشمن سبب افتراق بین آن ها نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که ظهر امروز با حضور پرسنل نیروی هوایی ارتش در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: امنیت امروز، ثمره خون شهیدان است.

وی با تبریک ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان ابا عبدلله الحسین(ع) ابراز داشت: تلاقی این دو برنامه امری بسیار مبارک است.

آیت الله طه محمدی افزود: نیروی هوایی نقش بسیار مهمی در جنگ تحمیلی داشته و به عنوان مدافعان حریم هوایی کشور، تلاش طاقت فرسا و جانفشانی های بسیاری از خود نشان داده اند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه، اظهار داشت: نیروی هوایی ما نعمت بزرگی است که با عنایت خدا و تلاش بسیاری از رزمندگان نیروی هوایی به دست آمده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز هم باید در کنار تقویت قدرت نظامی که پیام آور صلح برای منطقه و نابودی دشمنان بوده، بنیه اقتصادی کشور را همچون نیروهای نظامی با تلاش جدی و اقدام به موقع تقویت کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به کلام امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: در جنگ نظامی تسلیحات نظامی لازم ولی کافی نیست، بلکه عوامل دیگری همچون ایمان، اقتدار و همدلی هم لازم است.

وی در پایان افزود: امروز هم همچون گذشته مردم و مسؤولان نظام اسلامی باید با همگرایی یکدیگر در مسیر امنیت همه جانبه کشور تلاش جدی کرده و برنامه های خصمانه دشمن سبب افتراق بین آن ها نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha