پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرهنگ گرامی

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: دشمنان تلاش می کنند تا از هر فرصتی فضای ناامنی را در کشور ما جلوه دهند، در حالی که این کار موجب انسجام ملت ایران و ضعف آنان می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ حمید رضا گرامی، ظهر امروز در حاشیه نشست کتابخوان دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران، با اشاره این که به واسطه اعلام همدردی و حمایت از سوی بسیج هنرمندان، حوزه هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایده ای به نام «اهواز تنها نیست و دفاع همچنان باقی است» مطرح شد، اظهار داشت: هنرمندان ایده های خود را به صورت نقاشی در این مکان پیاده کرده اند.

وی افزود: برگزاری این ایده نشانگر این است که مردم در اقصا نقاط کشور در سایه ولایت و رهبری انسجام خود را در هر مرحله ای نسبت به گذشته تقویت کرده اند و امیدواریم با این انسجام شاهد رشد و ترویج فرهنگ ایثار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس به برگزاری برنامه کتابخوانی در حوزه دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: امیدواریم معرفی کتاب ها، مطالعه آن و برگزاری چنین جلساتی در ادارات و آموزش و پرورش عمومیت پیدا کند.

وی با اشاره به اهداف دشمن در حمله تروریستی اهواز خاطرنشان کرد: ما باید دشمن را در حوزه استعمار و استکبار معرفی کنیم؛ دشمن ما دشمنی خود را از سال های دور تا کنون آغاز کرده و ادامه می دهد.

 گرامی تصریح کرد: دشمنی در قالب دو جریان حق و باطل که خداوند وعده پیروزی را به جبهه حق داده است و لذا استکبار که خود را در یک انفعال و شکست های متعدد به ویژه در حوزه سیاسی می بیند ریشه شکست ها را در دستاورد های پیروزی های جمهوری اسلامی ایران می بیند.

وی ابراز کرد: امروز بعد از گذشت سی سال از پایان دفاع مقدس شاهد این هستیم که رشد جمهوری اسلامی ایران در اقصا نقاط کشور اینقدر قوی شده که دشمنان را به وحشت انداخته است، لذا تلاش می کنند تا از هر فرصتی فضای ناامنی را در کشور ما جلوه دهند، در حالی که این کار موجب انسجام ملت ایران و ضعف آنان می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس در پایان گفت: به رگبار بستن کودکان و مردم بی گناه هنر نیست بلکه هنر آن است که انسان در یک صحنه رو در رو موارد و خواسته خود را پیگیری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha