سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: باید نسل جوان و پرشور انقلابی جامعه را با فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در نشستی با جمعی از پیشکسوتان عرصه جنگ تحمیلی و آزادگان سرافراز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین شهادت عده ای از هموطنان در اهواز که از سوی گروهک مزدور وخود فروخته انجام شد، گفت: دشمنان این نظام برآمده از خون شهدا بدانند که اعمال ناجوانمردانه و وحشیانه تروریستی هیچ گونه خللی در اراده و ایمان قوی این ملت همیشه بصیر ایجاد نخواهد کرد، چرا که ملت سرافراز ایران جنگ تحمیلی که هشت سال به طول انجامید را به خوبی تجربه کرده است.

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس همواره به عنوان مقطعی افتخارآمیز در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط و باقی خواهد ماند؛ چرا که در این دوران رزمندگان مقتدر میهن اسلامی با کمترین امکانات و تسلیحات با تکیه بر ایمان خالصانه به خداوند و با تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) به عنوان ولی فقیه خود راهی جبهه های حق علیه باطل شده و شجاعانه مقابل دشمن قد علم کردند.

این روحانی آزاده  تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، خیل عظیم رزمندگان قزوینی نیز همراه با هموطنان خود برای مقابله با دشمن عازم جبهه شدند و در جانفشانی های مربوط به این دوران، نقش پررنگ و قابل توجهی داشتند؛ به طوری که امروز تقریبا در هر کوی و برزن نام و نشان شهیدی وجود دارد و وجود سه هزار شهید، نقاط مختلف استان ما را عطرآگین ساخته است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس هشت ساله ما در مقابل دشمن بعثی عراقی، درخشان ترین دوره دفاع از تمامیت ارضی ایران در طول 200 سال اخیر است، چرا که صدام با پشتوانه قدرت های جهانی غربی و شرقی و کشورهای عربی منطقه نتوانست به هیچ یک از اهداف پلید خود دست یابد.

امام جمعه شهرستان بوئین زهرا در پایان گفت: باید نسل جوان و پرشور انقلابی جامعه را با فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha