پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/استاندار سمنان گفت: مهم‌ترین عمل در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، ایجاد امید، رفع نگرانی و دلجویی از مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی، ظهر امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبری گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با به رخ کشیدن برخی از کمبودهای نظام کمر به همت نابودی انقلاب اسلامی بستند، اظهار داشت: در این شرایط گاهی نظام خودمان نقطه‌ضعف را ایجاد می‌کنیم که باید با پرهیز از خودزنی به مردم امید دهیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه به برکت انقلاب و امام این نظام احیا شد، تصریح کرد: باید برای برپایی اهمیت مراسم چهل‌سالگی انقلاب با زبان مردم سخن بگوییم تا این نسل متوجه دستاوردها و خدمات صورت گرفته در این چهار دهه شود.

وی بابیان اینکه ایران تنها جایی به شمار می‌رود که روستاهای آن از امکانات اولیه برخوردار است، افزود: دولت ستون فقرات نظام است و پشتیبانی از آن ضروری است و در شرایطی که موجودیت نظام و هویت جمهوری اسلامی مطرح است اگر خدای‌نکرده دچار اختلاف شویم همه بازنده هستیم.

چاوشی بابیان اینکه فضای مجازی پرخطر است و دشمن از این طریق علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سم‌پاشی می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن شبانه‌روز برای مأیوس کردن مردم تلاش می‌کند و اگر ناخواسته به آن دامن بزنیم کمک به دشمن است، در شرایطی که دشمن جنگ تمام‌عیار خود را در فضای مجازی شروع کرده باید به دنبال حل مسائل و مشکلات موجود باشیم.

وی بابیان اینکه در فضای مجازی پرخطر، انعکاس اخبار و تحولات توسط رسانه‌ها قابل‌تقدیر است، گفت: آمریکا و ترامپ به دنبال قدرت‌نمایی در منطقه هستند زیرا ما آن‌ها را نه‌تنها از ایران بلکه از منطقه بیرون راندیم و دنبال جبران و ضربه زدن به موجودیت انقلاب هستند.

استاندار سمنان بابیان اینکه باید قبل از برگزاری مراسم چهل‌سالگی انقلاب به دلجویی از مردم بیندیشیم، تصریح کرد: باید در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی زمینه حضور و مشارکت هر چه بیشتر مردم را فراهم کرد و همچنین کوشید تا با برنامه‌ریزی مناسب ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس را به‌درستی به نسل جدید انتقال دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha