جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غرفه آگاهسازی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس

حوزه/ همزمان با برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس غرفه آگاهسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی استان قم به ارائه خدمات به همشهریان می پردازد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،‌ به نقل از روابط عمومی بهزیستی قم، دکتر هادی کریمی اصل معاون پیشگیری بهزیستی استان قم با اعلام مطلب فوق افزود: پیرو هماهنگی به عمل آمده با ستاد برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و با توجه به نیاز جامعه خصوصا خانواده ها و جوانان به آگاهسازی و خدمات مشاوره ای ، اداره کل بهزیستی با همکاری سپاه علی ابن ابی طالب (ع) اقدام به برگزاری و استقرار غرفه خدمات اجتماعی شامل آگاهسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی   ( طلاق ، اعتیاد ، خشونت های خانگی و...)  در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس نموده است که کارشناسان و مشاورین بهزیستی با حضور در این غرفه پاسخگوی سوالات مراجعین هستند و دو کارگاه آموزشی و پرسش و پاسخ هم در خصوص آسیبهای اجتماعی در روزهای 5 و 6 مهرماه برگزار خواهد شد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان قم افزود: امروز آنچه جوانان و کانون خانواده ها را هدف قرار داده است جنگ نرم است  و جامعه ما از ناحیه معضلاتی، چون طلاق، فقر، اعتیاد، مشکلات خانوادگی و زناشویی، فضای مجازی ناسالم و... رنج می‌برد ، ایام عزای امام حسین (ع) و به خصوص دهه اول محرم، و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است که ضمن بیان تذکرات و هشدار‌های لازم نسبت به تبعات آسیب‌های اجتماعی، از همگرایی و مشارکت اجتماعی مردم در زمینه کمک به حل مشکلاتی نظیر فقر و اعتیاد و طلاق و... استفاده کنیم و با آگاهسازی گامی در جهت پیشگیری و راهنمائی جوانان برداریم .

لازم به ذکر است: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان نمایشگاه بزرگ یاد یاران تا روز ششم مهرماه سال جاری در حد فاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس در شهر مقدس قم برپاست و عصر از ساعت ۱۸ الی ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان می‌باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha