پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: حادثه اخیر و رفتاری که در اهواز سرگرفت به معنای تمام، تروریسم کور بود، اگر اکنون امنیتی در جامعه وجود دارد در گرو رادمردی های شهدا و رزمندگان است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، تبادار غروب، در هفتمین جلسه شورای هماهنگی  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، به تملک اراضی مجموعه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: پرداختن به این مجموعه فرهنگی گرچه رقم بسیار بالایی را می طلبد اما یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه تخریب حتی یک الی دو مغازه کمک بزرگی به احداث مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس محسوب می شود، افزود: اگرچه حدود ۸۰ میلیارد تومان برای تملک این مجموعه نیاز است اما اگر یک مغازه هم تملک شود کمک بزرگی به احداث این مجموعه فرهنگی کرده است.

استاندار فارس ادامه داد: تاکیدات در این جلسه باید بر این مبنا باشد که فعالیت ها به نپرداختن به موضوع تملک نباشد، چرا که ایجاد چنین مجموعه فرهنگی در مرکز استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: نگاه ما به شهدا از باب نیاز آنان به ما نیست بلکه از باب نیاز ما به آنان است، فراموش نکرده ایم که بعد از خداوند امنیت را مدیون این شهدا هستیم.

تبادار خاطرنشان کرد: شهدا به عنوان سند بزرگ تاریخی هستند که در عرصه ای از زمان افرادی سراپا نشناخته با راه امام حسین(ع) تاریخ ساز بزرگی در عرصه تاریخی شده اند.

وی تاکید کرد: هنگامی که انقلاب ما در هنگام شکل گیری نوپا بود بسیاری از مستکبرین این انقلاب را بر نمی تابیدند چراکه حکومت نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را تشکیل می داد.

استاندار فارس عنوان کرد: ما در دفاع مقدس با کمترین تجهیزات اما اراده فولادین تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره) توانستیم از خاک و مهین خود در برابر دشمنان دفاع کنیم.

وی ابراز کرد: امروز زمانه ای است که بیش از گذشته به همسویی و توکل به خدا نیازمند هستیم، همچنین امروز به طریق اولی باید رادمردی شهدا را یاد کنیم.

تبادار به حادثه تروریستی اهواز اشاره و خاطرنشان کرد: حادثه اخیر و رفتاری که در اهواز سرگرفت به معنای تمام تروریسم کور بود، اگر اکنون امنیتی در جامعه وجود دارد در گرو رادمردی های شهدا و رزمندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha