جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتابخانه های شیراز

حوزه/ مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: معرفی یک کتاب گام کوچکی است و این گام کوچک می تواند به سطح توسعه در عرصه های مختلف کمک کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، منوچهری، در نشست کتابخوان دفاع مقدس که با حضور هنرمندان نقاش در سالن جلسات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی اهواز ابراز کرد: این حادثه تروریستی موجب شد تا قدر امنیت کشور را بیشتر بدانیم.

وی بیان کرد: قطعا این نشست های کتابخوان می تواند به ارتقا سطح آگاهی مردم کمک کند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس عنوان کرد: معرفی کتاب گام کوچکی است و این گام کوچک می تواند به سطح توسعه در عرصه های مختلف کمک کند.

وی تصریح کرد: کتاب هایی که در نشست ها معرفی می شود می تواند جزو کتاب های تاپ این بخش شود، بنابراین باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

امیدوار معاون فرماندار شیراز نیز در این جلسه ضمن همدردی با خانواده شهدای تروریستی اهواز، خاطرنشان کرد: امیدواریم مشت محکمی بر دهان دشمنان زده شود.

وی بیان کرد: ایدئولوژی ما به عنوان سردمدار مذهب تشیع این است که کارهای فرهنگی رونده است و مورد حسد دشمنان است.

معاون فرماندار شیراز عنوان کرد: هنگامی که انسان در یک مجلس فرهنگی حضور می یابد از فعالیت های مطلوب فرهنگی آن بخش آگاه می شود که چه فعالیت های مطلوبی در این حوزه صورت گرفته است.

گفتنی است، در این جلسه، کتاب سلام بر ابراهیم، خنده های عمل نکرده در حوزه طنز جبهه، دختری با روسری آبی، ما علیه ما، یادت باشد، معرفی شدند.

همچنین در پایان این جلسه نیز از برخی کتابخوان ها از جمله خانم فریبا زارعی، عبدالرضا قیصری و فاطمه رعیت نژاد تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha