پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خرم

حوزه/ سردار عابدین خرم گفت: طلاب و روحانیان در عرصه‌ های رزمی و تبلیغی دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و بی بدیلی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌ شرقی، شامگاه دوشنبه در جمع طلاب و روحانیان بسیجی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به نقش بی بدیل روحانیون در دفاع مقدس گفت: طلاب و روحانیان در عرصه‌ های رزمی و تبلیغی دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و بی بدیلی داشتند و طبق آمارهای موجود تعداد شهدای طلبه و روحانی کشور در مقایسه با تعداد دیگر اقشار جامعه چندین برابر است.

وی افزود: امروز هم روحانیون و طلاب نقش خطیری در تقویت اتحاد و منسجم ملت ایران دارند.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: اگر به تاریخ دوران جنگ تحمیلی نگاهی شود، خواهیم دید که تمامی اقشار جامعه در مقابله دشمن متجاوز نقش موثری بر عهده داشته اند.

سردار خرم دفاع مقدس را عامل اقتدار و عزت ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس دشمن را تحقیر کرده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن متجاوز بیفتد.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دوران دفاع مقدس باید برای همیشه به عنوان سند افتخار کشور زنده نگه ‌داشته شود.

وی در ادامه وحدت و یکپارچگی ملی را عامل شکست دشمنان دانست و تصریح کرد: وحدت بیش از توان نظامی و موشکی نقطه قوت ایران اسلامی در برابر دشمنان است، با این اتحاد دشمن توان مقابله با ما را نخواهد داشت.

فرمانده سپاه عاشورا خودکفایی را یکی از محصولات دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: در هیچ مقطع و موقعیتی با این عظمت نمی‌ توان ولایتمداری را در دفاع به فرمان مرجع و لبیک گویی مشاهده کرد.

سردار خرم تنها راه رسیدن به پیروزی و موفقیت را وحدت، یکپارچگی و حرکت حول محور ولایت دانست و افزود: راه رسیدن به توسعه و پیشرفت در کشور در گرو امنیت است، اگر امنیت در کشور حاکم باشد، دستیابی به تمام اهداف مورد نظر دور از دسترس نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha