پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمله تروریستی نیروهای تکفیری به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز

حوزه/ مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در بیانیه‌ای اقدام تروریستی دشمنان در شهادت جمعی از سربازان وطن و مردم عزیز اهواز را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در بیانیه‌ای اقدام تروریستی دشمنان در شهادت جمعی از سربازان وطن و مردم عزیز اهواز را محکوم و از خداوند متعال برای خانواده شهدای این حادثه عظیم، صبر جلیل و اجر عظیم را مسئلت نموده است.

بنا بر این گزارش، متن این بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

بار دیگر جنایت پیشگان و دشمنان ایران اسلامی فاجعه‌ای دیگر آفریدند و دست پلیدشان به خون مردم بی‌گناه، سربازان و پاسداران و مدافعان وطن آغشته شد.

این حرکت ددمنشانه که به خیال خام بانیانش امنیت و جان و مال و ناموس مردم را هدف گرفته بود، دلیلی جز ترس دشمنان از رویارویی مستقیم با ایران اسلامی و ناامیدی استکبار از ایجاد فتنه و آشوب در کشور ندارد.

و در حماقت اعدا همین بس که در ماه عزای شهادت سرور و سالار شهیدان(ع) و در روزی که مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس و یادآور حماسه‌های همین مردم در دفاع هشت ساله است به این حرکت مذبوحانه دست زدند تا بار دیگر ثابت شود که آشوب‌طلبان و فتنه انگیزان پیاده‌نظام دشمنان خارجی و رژیم‌های مرتجع منطقه بوده و هنوز هم مردم ما را نشناخته‌اند.

ما اساتید و طلاب حوزه علمیه دزفول ضمن محکومیت این اقدام ناجوانمردانه، با صدای رسا اعلام می‌داریم که به کوری چشم دشمنان اسلام، مسیر نورانی شهدای مظلوم این فاجعه را با قوت و قدرت ادامه خواهیم داد و نخواهیم گذاشت تا این پرچم مقدس تا رسیدن به دست با برکت امام زمان(عج) بر زمین بماند.

با تسلیت این فاجعه به محضر مبارک امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن طلب علو درجات برای شهدای واقعه تروریستی اهواز، برای مجروحین این حادثه شفای عاجل و برای خانواده‌ها و بازماندگان این عزیزان از پروردگار متعال صبر جلیل و اجر عظیم را مسئلت داریم.

مدیریت، اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفولی(ره)

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha