شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ مادران و پدران زیادی را دیدیم که با فدا کردن جان فرزندانشان در هشت سال دفاع مقدس و نداشتن هیچ توقع و چشم داشتی بارها و بارها در ابتلائات سربلند بیرون آمده و هنوز هم برای حفظ انقلاب و اسلام از دادن جان و مال و حتی آبرو ابائی ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، خانم حوا بهرامی استاد و مشاور حوزه خواهران، در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا المرضیه(س) اصفهان گفت: انسان ها از حضرت آدم تا انتهای عالم هر روزه مورد ابتلا و آزمایش بوده اند و این مسئله سنت الهی است و در مورد واقعه ی عاشورا و حادثه کربلا نیز همین امر صادق بود.

استاد و مشاور حوزه علمیه خواهران افزود: حضرات ائمه(ع) و حتی انبیای الهی همه مورد ابتلائات و آزمایشات سخت الهی بودند،  لذا تفاوت درجات انبیا به دلیل نحوه عملکردشان در این امتحانات بوده است.

وی افزود: مادران و پدران زیادی را دیدیم که با فدا کردن جان فرزندانشان در هشت سال دفاع مقدس و نداشتن هیچ توقع و چشم داشتی بارها و بارها در ابتلائات سربلند بیرون آمده و هنوز پیرامونمان وجود چنین انسانهایی را حس می کنیم که شاید هیچ سواد و علمی هم ندارند، ولی در اوج بندگی باریتعالی، تمام توانشان را برای سربلندی دین و آئینشان خرج می کنند و از دادن جان و مال و حتی آبرو ابائی ندارند.

استاد و مشاور حوزه علمیه خواهران در پایان با اشاره به وظایف سنگین طلاب گفت: طلاب باید در مقابل سختی ها و مشکلات توان و تحمل‌شان را بالاتر برده و در تمام مسائل بردبارانه و صبورانه برخورد کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha