جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: امسال مرکز پاسخگویی به سؤالات شرعی و شبهات دینی در این مدرسه علمیه راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی با شعار «حوزه انقلابی، حوزه اقدام و عمل» آغاز شده و طلاب مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد هم برنامه‌های تحصیلی و تهذیبی خود را با قوت و قدرت شروع کرده‌اند.

وی افزود: امسال 178 طلبه در این مدرسه علمیه تحصیل می‌کنند که از این تعداد 22 نفر طلاب رشته تخصصی کلام اسلامی بوده و مابقی در رشته فقه و اصول به‌صورت عمومی مشغول به تحصیل هستند.

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه طلاب مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد در سطوح دو و سه تحصیل می‌کنند، اضافه کرد: از تعداد کل طلاب مشغول به تحصیل در این مدرسه علمیه حدود 70 نفر در سطح دو و مابقی در سطح سه تحصیل می‌کنند که فارغ‌التحصیلان این مدرسه وارد سطح چهار و عالی حوزه علمیه و درس خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: به همین دلیل طلاب مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد باید از نظر قوت علمی در جایگاه قابل قبولی باشند تا بتوانند وارد درس خارج شده و تحصیلات عالیه خود را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام آزموده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های پیش روی این مدرسه علمیه در سال جدید، اظهار کرد: امسال تلاش می‌کنیم سایت تخصصی تحقیق و پژوهش را در این مدرسه علمیه راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: همچنین امسال اتاق پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات شرعی را در مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد راه‌اندازی می‌کنیم که افزون بر پاسخ‌گویی حضوری، این خدمات را به‌صورت تلفنی هم ارائه می‌دهد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: افزون بر این امسال برای طلاب این مدرسه علمیه سالن مطالعه مناسبی را با مخزن کتاب قابل‌توجهی آماده کرده‌ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای علمی و پژوهشی طلاب باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha