جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجارگفت: جنایت تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی در اهواز نمونه بارز سیاست های جنگ طلبانه دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی، امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار اظهار داشت: حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز نشان داد که دشمنان کینه عمیقی از انقلاب اسلامی دارند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار تاکید کرد: این جنایت وحشیانه، هرگز نمی توانست بدون حمایت مالی و تسلیحاتی دشمنان انقلاب اسلامی و وحدت جهان اسلام انجام پذیرد، البته سرنخ های مهمی توسط نهادهای امنیتی کشور از دخالت و هدایت این عملیات تروریستی توسط برخی کشورهای منطقه و غربی به دست آمده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه جنایت تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی در اهواز نمونه بارز سیاست های جنگ طلبانه دشمنان انقلاب است، عنوان کرد: هدف اصلی از این اقدام تروریستی، القای ناامنی در کشور می باشد، ولی همه می دانند که با اینگونه جنایت ها هرگز خللی در اتحاد و وحدت ملت ایران پیش نخواهد آمد.

حجت الاسلام معصوم خانی در ادامه سخنان خود به نقش مهم طلاب و روحانیون در حفظ حریم اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون به عنوان سفیران دینی باید بتوانند جامعه را در این برهه خاص هدایت کنند و نسل های جوان و نوجوان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان حفظ و صیانت کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار با تاکید بر حفظ انسجام ملی در این برهه تاریخی از عمر نظام جمهوری اسلامی، تاکید کرد: آنچه که امروز می تواند انقلاب اسلامی را از این پیچ مهم تاریخی به سلامتی عبور دهد، انسجام و همدلی در کشور است. این روزها دشمنان با استفاده از تمام توان تبلیغاتی به دنبال توطئه های جدیدی در کشور هستند.

وی با اشاره بر تشدید تحریم های دشمنان علیه ایران، گفت: تشدید تحریم های دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران، حکایت از ترس آنان از این انقلاب و آرمانهای آن دارد. اگر امروز دشمن فشارهای اقتصادی خود را بیشتر کرده است، نشان می دهد که توانایی رویارویی مستقیم را ندارد، لذا از اینگونه اهرم ها استفاده می کند.

حجت الاسلام معصوم خانی در ادامه سخنان خود بیان کرد: شما طلاب که خداوند متعال لیاقت سربازی امام زمان (عج) را به شما داده است، باید بتوانید هدایان و منادیان خوبی برای دین خدا باشید و در حفظ ارزشهای متعالی این نظام از هیچ کوششی فروگذار نباشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha