شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دفاع مقدس

امام جمعه چالوس گفت: دفاع مقدس یادآور اقتدار، ایثار صبر و بردباری، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دفاع از میهن اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید احمد جباری، امام جمعه چالوس امروز در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد گفت: دفاع مقدس یادآور اقتدار، ایثار صبر و بردباری، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دفاع از میهن اسلامی است.

وی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس بسیارى از معادلات جهانى را تغییر و چراغ امید را در بین ملل مظلوم جهان روشن کرد، افزود: ملت غیور ایران اسلامی در جنگ تحمیلی ثابت کردند که در دفاع از میهن اسلامی مقتدرانه حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام جباری با بیان این که پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بستری را برای تداوم انقلاب اسلامی فراهم کرد، گفت: این پیروزی شیرین بسیاری از توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه انقلاب را خنثی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیروزی های ملت ایران در چهار دهه اخیر به پشتوانه ایمان، توجه و درس گرفتن از مکتب عاشورای حسینی، حضور همیشکی و باصلابت مردم در صحنه و رهبری‌های داهیانه امام و رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: شکر این نعمت، خدمتگزاری، وفاداری و صداقت بیشتر با مردم است.

امام جمعه چالوس با بیان این که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با الهام و الگو از شهدای کربلا با دلاوری و پایمردی صحنه‌های بی‌نظیری را در دفاع از این کشور رقم زدند گفت: دفاع مقدس ظرفیت‌های نهفته ایران را به نمایش گذاشت و امروز از این گنجینه می‌توان برای تداوم انقلاب اسلامی بهره‌ ببریم.

استاد حوزه علمیه امزندران با بیان این که عشق به امام حسین(ع) و مکتب جهاد و شهادت همواره زنده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران روز به روز در این راه ثابت قدم تر است و در طول هشت سال دفاع مقدس فرزندان این سرزمین با فرهنگ عاشورا و الگوگیری از شهدای کربلا در برابر تمام دنیا ایستاد.

امام جمعه چالوس با بیان اینکه مبارزه‌های غرورآفرین رزمندگان سرفراز هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ثبت و ماندگار شده است خاطر نشان کرد: دفاع مقدس برای ما ایرانی‌ها یادآور اقتدار، ایثار صبر و بردباری، ایستادگی و مقاومت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با الهام و الگو از شهدای کربلا با دلاوری و پای‌مردی صحنه‌های بی‌نظیری را در دفاع از این کشور رقم زدند گفت: دفاع مقدس ظرفیت‌های نهفته ایران را به نمایش گذاشت و امروز از این گنجینه می‌توان برای تداوم انقلاب اسلامی بهره‌ ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha