پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که امروز پیام شهدا به ملت ایران این است که از پای علم و پرچم اباعبدالله الحسین(ع) جدا نشوید و انقلاب را حفظ کنید، گفت: دشمن آمده محراب و منبر را از ما بگیرد، همه باهم اتحاد داشته باشیم و جوانان را با ره آورد و دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام  سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، در مراسمی که به مناسبت دهه دوم محرم در امامزاده یحیی(ع) ساری برگزار شد با بیان این که با بیان این که هدف اباعبدالله الحسین(ع) شناخت دو خط حق و باطل توسط مردم بود، افزود: امام راحل نیز در این قیام و انقلابشان به دنبال شناساندن دو خط توحید و خط طاغوت بود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که خداوند توبه کنندگان را دوست دارد، گفت: حربن یزید ریاحی پس از توبه به مقامی رسید که امام حسین(ع) به او فرمود تو آزاد مردی همچنان که مادرت تو را حر نامیده است.

وی با بیان این که جهاد در راه خداوند متعال اجر و پاداش بسیار بالایی دارد، افزود: خدا کسانی که در راه او مجاهدانه، سلحشورانه جنگیدند و از اهداف دین و اسلام دفاع کردند را دوست دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که محرم به ما درس تلاش می دهد، افزود: چهل سال است استکبار تلاش می کند و همه توان، ترفندها، مکر و حیله، توطئه و تحریم را به کار گرفت، اما همواره در برابر ایستادگی ملت ایران شکست خورده است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که امروز نیز دشمن با همه وجود به میدان آمده تا از راه اقتصادی به ما لطمه بزند، گفت: اما خودشان می گویند ما هر چه  توان به کار گرفتیم تا این نظام سیاسی اسلامی مبتنی بر ولایت را تضعیف کنیم نه تنها نتوانستیم حذفش کنیم، بلکه امروز این کشور قدرتمندانه و مقتدرانه در عرصه بین المللی و منطقه ای حضور دارد.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که دشمنان به خوبی می دانند که رمز پیروزی ملت ایران در سرمایه محرم و عاشورا است، خاطرنشان کرد: این مردم به مصلح و منجی اعتقاد دارند و در انتظار رهبر الهی هستند و این ملت ظلم ستیز است.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که باید محرم و عاشورا را زنده نگه داریم چون با حیات محرم و عاشورا، اسلام زنده است، بیان داشت: این مردم تربیت یافته مکتب امیرالمؤمنین(ع) هستند همان علی که در وصیت نامه اش فرمود همیشه دشمن ظالمان و در کنار محرومان و مظلومان باشید.

وی با بیان این که امروز پیام شهدا به ملت ایران این است که از پای علم و پرچم اباعبدالله الحسین(ع) جدا نشوید و انقلاب را حفظ کنید، گفت: دشمن آمده محراب و منبر را از ما بگیرد، همه باهم اتحاد داشته باشیم و  جوانان را با ره آورد و دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

مسئول  مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه فرهنگ عاشورا در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اگر همه قدرت های جهان نیز متحد شوند نمی توانند در برابر اراده پولادین ملت ایران دوام بیاورند..

حجت الاسلام صالحی با بیان این که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی فرهنگ و گفتمان حسینی را الگوی خود قرار داده است، تصریح کرد: این ملت حسینی زندگی کرده و همواره ادامه دهنده راه و منش امام حسین(ع) خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تا زمانی که ملت ایران به سلاح ایمان و عقیده حسینی مجهز است دشمن نمی تواند به نقشه های شوم خود دست پیدا کند، افزود: تحریم، تهدید و فشار در برابر اراده حسینی ملت بزرگ ایران اثری نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha