جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اهانت سه افسر پلیس به زن هندی به خاطر همراهی مرد مسلمان جنجال آفرین شد

حوزه/ انتشار ویدئوی تحقیر و سرزنش یک زن هندی به خاطر همراهی با مرد مسلمانی که هم کلاسی او در دانشگاه بوده توسط افسران پلیس، در اوتارپرادش هندوستان جنجال برانگیز شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از الجزیره، انتشار ویدئوی آزار و اذیت و تحقیر سرزنش آمیز یک زن هندی به خاطر همراهی با یک مرد مسلمان توسط سه افسر پلیس، جنجال آفرین شد.

سه افسر پلیس هندی روز سه شنبه پس از انتشار ویدئویی که در آن دختر هندی را به خاطر رابطه با مردم مسلمان تحقیر کردند، از کار معلق شدند. در این ویدئو دیده می شود که افسران پلیس دانشجو را تحقیر کرده و او را به خاطر داشتن ارتباط میان ادیانی با یک مرد مسلمان سرزنش می کند. پلیس مرد در این ویدئو می گوید: تو مسلمانان را ترجیح می دهی درحالی که این همه مرد هندو در اطرافت هست.

افسر زن پلیس نیز روسری دختر را از سرش می کشد و او را تحقیر می کند.

به گفته رسانه های هندی این حادثه روز یکشنبه در شهر میروت واقع در حومه پایتخت دهلی نو در ایالت اوتارپرادش اتفاق افتاده است. زن و دوست مسلمانش هر دو دانشجویان پزشکی بوده اند که توسط اعضای گروه راست افراطی هندو با نام « ویشوا هندو پاریشاد» تحویل پلیس داده شده بودند.

پلیس اعلام کرده افسر زن و دو پلیس دیگر از کار معلق شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد. افسر ارشد اداره اوتارپرادش در این باره به خبرنگاران گفت: اقدام این افراد باعث شرمندگی اداره پلیس شده است و چنین رفتاری قابل تحمل نیست.

گفتنی است قبل از اینکه این دانشجویان به پلیس تحویل داده شوند، افراد گروه افراط گرای هندو به خانه مرد مسلمان حمله کرده و وی را متهم به اغوای زنان هندو کرده اند.

لازم به ذکر است، اخیرا ازدواج مردان مسلمان با زنان هندو و گرویدن  آنان به دین اسلام به مسئله ای تنش برانگیز در جامعه هند تبدیل شده و هندوهای افراط گرا مسلمانان را به اغوای زنان برای گرویدن آنان به دین  اسلام متهم می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha