شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حزنی

حوزه/فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر با بیان اینکه در خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام شده است گفت: ما به آینده امیدواریم و به دولت کمک می کنیم تا این عقب ماندگی در بعضی از بخش ها اگر ریشه کن نمی شود حداقل کم بشود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، سردار سید ضیاالدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموریت اصلی سپاه امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در کنار اینها بحث محرومیت زدایی و مردم دوستی و مردم‌داری توسط همه رده های سپاه پیگیری می شود و همه رده ها ضمن برنامه های ابلاغی باید محرومیت زدایی را هم انجام دهند.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام شده است و همه کارها دست سپاه است گفت: ما به آینده امیدواریم و به دولت کمک  می کنیم تا این عقب ماندگی در بعضی از بخش ها اگر ریشه کن نمی شود حداقل کم بشود.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر بیان داشت: طرح ها در زمینه های مختلف است از جمله در خصوص حوزه های علمیه به کسری مساجد کمک می کنیم تا کم بشود و در بخش مسکن محرومین به کمیته امداد کمک می شود که البته خراسان جنوبی شامل این بخش نمی شود.

حزنی اولویت اول را استان های مرزی، محروم، صعب العبور و حساس آذربایجان غربی، کردستان سیستان و بلوچستان دانست و افزود: در استان های دیگر هم طرح های زیادی داریم و پروژه های خوبی بنا است افتتاح بشود که اولویت اصلی مسئله آب و پروژه هایی در این زمینه است.

وی عنوان کرد: درست نیست مردم گرسنه باشند و مشکل داشته باشند و ما فقط به دنبال امنیت باشیم بلکه باید ضمن برقراری امنیت، به دنبال حل مشکلات هم باشیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر با بیان اینکه آمادگی داریم برای خانواده هایی که معلول دارند خانه رایگان بسازیم، متذکر شد: لازم است دستگاه ها پای کار بیایند و هماهنگی های لازم صورت گیرد چراکه هرگاه با سازمان ها یکی شویم کارهای بزرگی می توانیم انجام دهیم.

حزنی با اشاره به اینکه نزدیک 123 دهستان را با ضریب 8 و 9 در کل کشور با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حال ساخت هستیم، گفت: یک شهر شیعه و سنی در کردستان و یک شهر شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان ساخت آن را از صفر تا صد با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام شروع کردیم.

وی بیان داشت: امیدواریم هماهنگی ها در همه جا راحت باشد کار خیلی سخت نیست اما هماهنگی ها کارها را با سختی مواجه می کند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر یادآور شد: برای ما بسیار شیرین است که بهترین بندگان خدا صاحب خانه، راه، آب و رفاه بشوند و معتقدیم در موفقیت سپاه همین ارتباط با مردم محروم و ضعیف و مستضعف است که تاثیرگذار است.

حزنی با بیان اینکه عقب ماندگی زیادی داریم و باید کار زیادی انجام شود، گفت: حتی اگر شبانه روز هم کار کنیم باز هم کم است.

وی خاطرنشان کرد: برای هر طرحی که مردم را خوشحال کند از قبل اعلام آمادگی می کنیم و هر اداره ای که گامی در این راه بردارد عینا ما هم جلو می آییم و کمک می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خدابخش حوتی زاده US ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من هر در ایرانی به هر صورت باید جهت پیشرفت منطقه خود کوشش و تلاش کند بنده طرح آبادانی منطقه دارم آماده خدمت هستم منتظرم