پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسیه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار با اشاره به سخنان دروغ و توهین آمیز ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: دیشب ترامپ، با اظهارات خود و بیان برخی از دروغ های بزرگ، مایه خنده سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل شد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به سخنان دیشب رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: دیشب ترامپ، با اظهارات خود و بیان برخی از دروغ های بزرگ، مایه خنده سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل شد.

مدیر مدرسیه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: سخنان بی اساس ترامپ و موضع گیری گستاخانه او در برای جهان و جمهوری اسلامی نشان داد که هنوز نگاه استبدادی و استکباری در چهره سیاستمداران آمریکایی پیداست.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به اینکه سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل دستاوردی جز انزوای بیشتر آمریکا در جهان نخواهد داشت، افزود: سخنان وهم آلود ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل نشان داد که با توهم هرگز نمی توان ادعای کدخدایی جهان را کرد.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ جایی از ادبیات و سخنان رییس جمهور آمریکا، نشانی از تغییر سیاست های توسعه طلبانه ایالات متحد هویدا نبود، گفت: ترامپ در طول سخنرانی دیشب خود، چهره طلبکار و حق به جانب گرفته بود و اینگونه متصور می شد که جهان وامدار وی و آمریکاست، در حالی که خنده های سران کشورهای جهان در این نشست، خود جوابی واضح به توهمات و دروغ های ترامپ بود.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: بی شک تا زمانی که افرادی به مانند ترامپ دم از دموکراسی، حقوق بشر و... می زنند، جهان روی آرامش به خود نخواهد دید و روز به روز تروریسم جهانی توسعه خواهد یافت.

مدیر مدرسیه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار با اشاره به اینکه حتی ترامپ عملکرد کشور و نظامش را در سخنرانی خود زیر سؤال برد، گفت: دیشب ترامپ با فراغ بال در دروغی آشکار اعلام کرد که عملکرد دولتش بیشتر از تمام دولت های تاریخ آمریکا بود است که این سخنان سخیف و غیرکارشناسانه مایه مضحکه حضار شد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هرگز با این سخنان تسلیم زیاده خواهی های کشوری مستکبر و حامی تروریسم نخواهد شد، تاکید کرد: دیشب رای چندمین برای متوالی ترامپ سیاست های خصمانه آمریکا علیه کشورهای مستقل جهان را مشخص و عیان کرد، بنابراین هرگز نمی توان به آمریکا که دم از براندازی نظام می زند، کوچکترین اعتمادی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha