سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن ما دیروز از طریق مرز‌های جغرافیایی و تهدیدات نظامی به سمت ما حمله کردند، اما امروز به دنبال آن است تا در قالب جنگ نرم ‌و جنگ اقتصادی نقشه‌های خود را عملیاتی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در جمع جوانان عاشورایی که در مسجد حجتی شهرستان تاکستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در آن دوران حماسه و ایثار، رزمندگان مانند شما جوانان بودند که به ندای امام راحل و رهبری خود لبیک گفتند و در جبهه های حق علیه باطل حماسه های ماندگاری رقم زدند.

وی ادامه داد: روزهای نخستین جنگ تحمیلی یک آزمون سخت بود که می توانست هم مردم ایران را به درجات عالی برساند و هم افکار عمومی دنیا را به هم بریزد و ما نمی دانستیم در پس این سختی بزرگ چه قله هایی را قرار است، فتح کنیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: به برکت ۸ سال دفاع مقدس، توانستیم لذت حضور در یک سنگر، متحد شدن و وحدت کلمه را لمس کنیم و ایران اسلامی به یکی از کشورهای منسجم دنیا تبدیل شده که دستاوردهای آن استقلال، آزادی و بصیرت بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدای و رزمندگان دلاور هشت سال دفاع مقدس در آن روزها با توجه به لشگر دشمن، هیچ گاه صحنه را خالی نکرده و از هیاهوی توخالی دشمنان هراسی به خود راه ندادند.

وی ادامه داد: دشمن ما دیروز از طریق مرز‌های جغرافیایی و تهدیدات نظامی به سمت ما حمله کردند، اما امروز به دنبال آن است تا در قالب جنگ نرم ‌و جنگ اقتصادی نقشه‌های خود را عملیاتی کند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: شهدای ما وظیفه و رسالت دفاع از مهین اسلامی را انجام دادند و امروز ما هستیم که بدانیم هدفمان در ادامه راه شهدا چیست و چگونه برای ملتی که شهید داده‌اند مسیر خدمتگزاری و گره از مشکلات را باز کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha