شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار قاسمی

حوزه/فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ تاکنون ۳۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند،سردار علی قاسمی صبح امروز در آیین افتتاح 65 پروژه عمرانی عام‌المنفعه و محرومیت‌زا در خراسان‌جنوبی، با اشاره به اجرای رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) ، اظهار داشت: این رزمایش همزمان با سراسر کشور از نهم تا 29 شهریور ماه در خراسان‌جنوبی اجرا و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)2، 20 گردان بیت‌المقدس بسیج در سراسر استان تمرین و به دشمنان نشان دادند که بسیج همیشه آماده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ازاعزام 330 گروه جهادی به مناطق محروم استان خبر داد، تصریح کرد: نمایش اقتدار بسیجیان نیز همزمان با سراسر کشور در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

 سردار قاسمی  با اشاره به عقب ماندگی مناطق محروم در زمان طاغوت ،خاطرنشان کرد: خوشبختانه خدمات نظام جمهوری اسلامی در مناطق دورافتاده و محروم انجام و برخی کارها نیز باقی مانده که باید به اتمام برسد.

وی ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و خدمت‌رسانی به جامعه در سطح استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به هدررفت روان‌آب‌ها اشاره کرد و تاکید کرد: زدن سد و بندهای خاکی در تدابیر دولت و اجرائیات قرارگاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه قرار دارد.

قاسمی با اشاره به اینکه الگوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه توانمند کردن مردم است، تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با ارائه حمایت‌های آموزشی و پشتیبانی وام، مردم را توانمند می‌کند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha