جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدولی عارفی

حوزه/رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مصلای نماز جمعه بیرجند از مکان هایی است که همه به آنجا امید دارند و هدایت می گیرند و سال های سال است که این پایگاه معطل مانده و نیاز به حضور سپاه برای سازندگی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام محمدولی عارفی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اگرچه مسائل اقتصادی مسائلی است که ممکن است همه چیز را تحت الشعاع قرار دهد، اما یک چیز را نمی تواند و آن همت و عزم سپاه و هرکسی که خود را وقف خدمت به جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی افزود: در خراسان جنوبی در بعضی از جاها از حضور شما خالی است اما مکان هایی است که خدمات فراوانی به مردم و محرومین انجام داده اند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: مصلای نماز جمعه بیرجند از مکان هایی است که همه به آنجا امید دارند و هدایت می گیرند و سال های سال است که این پایگاه معطل مانده است.

حجت الاسلام عارفی با بیان اینکه همت سپاه بسیار بلند است و مشکلی پیش نمی آید، متذکر شد: در سخت ترین شرایط خدمات سپاه را دیده ایم، حتی در زلزله کرمانشاه خدمات سپاه در قله بود.

وی تاکید کرد: همه نیروهایی که برای خدا و انقلاب کار می کنند با مصلای نماز جمعه ارتباط دارند و شما با این کار به لشکریان حضرت مهدی(عج) خدمت کرده اید.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در زلزله غرب کشور هر بخشی که سپاه وارد شد، مردم هم وارد شدند و کمک ها به آن قسمت زیاد شد، خاطرنشان کرد: چه از لحاظ مالی و چه از نظر نیروی کاری کمک بشود خوب است و حتی همان حضور شما اثبات می کند که مردم باید پای کار بیایند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha