سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
۱۱۱

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: با توجه به اهمیت مسئله اشتغال در وضعیت کنونی کشور وظیفه مسئولان بیش از گذشته بوده و باید با کار مستمر و جدّی به دنبال رونق کسب و کار مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در جلسه بزرگداشت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز با حضور کارکنان اداره کار همدان که در دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به اهمیت شکر نعمت های الهی ابراز داشت: نعمت امنیت و سلامت از جمله نعمت هایی است که همواره باید قدردان آن باشیم.

وی ضمن خیر مقدم به کارکنان اداره کار همدان ابراز داشت: با توجه به اهمیت مساله اشتغال در وضعیت کنونی کشور وظیفه مسئولان و شما بیش از گذشته بوده و باید با کار مستمر و جدی، به دنبال رونق کسب و کار مردم باشید.

امام جمعه همدان تصریح کرد: از جمله نقاط ضعف ما این است که قدر نعمت هایی را که داریم، ندانسته و نسبت به چیزهایی که نداشته حریص بوده و هستیم.

وی افزود: به تعبیر امام علی(ع) همواره دو نعمت هست که انسان ها قدر آن را نمی دانیم، یکی نعمت سلامتی و دیگر نعمت امنیت که با اهمیت زیادی که برای ما داشته از آن ها غافل هستیم.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: در سایه سلامتی و امنیت است که می توان کارها را پیش برد، چرا که با فقدان این دو نعمت بزرگ مجالی برای ادامه فرایند طبیعی زندگی نیست.

وی بیان داشت: انسان ها با فراموش کردن اهمیت نعمت سلامتی و جایگاه ویژه آن در زندگی همواره با عدم مراقبت از جسم خود این نعمت بزرگ را قدر ندانسته و آن را با خطر مواجه می سازد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان اظهار داشت: با مواجه شدن با خطر امنیتی در کشور به خوبی اهمیت و جایگاه نعمت امنیت مشخص می شود، چرا که در سایه امنیت است که می توان به همه امور کشور رسیدگی کرد.

وی در پایان افزود: همگی باید قدردان این دو نعمت سلامتی و امنیت باشیم تا این که خداوند هم با شکر نعمت آن ها را برای ما روز به روز بیش تر سازد و در صورت کفران نعمت آن ها را از ما سلب کرده و به نغمت دچار خواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha